Wat een k*te nieuws! En dan ook nog is alleen............... Kan heel goed begrijpen dat je tranen bijna op zijn! Hoop dat jullie alles nu samen kunnen delen, heel veel sterkte! Liefs Schaapje
Oh meissie, heb zo'n medelijden met je Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt Eerst moet het verdriet eruit en dan is er weer ruimte voor hoop. Heel veel sterkte! Groetjes Flam
Lieve lieve meiden, het is erg fijn om te lezen dat jullie zo met me begaan zijn! Het gaat wel aardig, heb gisteren zelfs een gezellige dag op mijn werk gehad.... Maar dan kom ik s'avonds een zwangere vrouw tegen en dan is het helemaal mis.... Dan ben ik zo intens verdrietig dat ik die hele mmm niet meer zie zitten en dan is al mijn hoop op een kindje weg... Deze teleurstelling heeft bij mij de hoop op een kindje van ons samen weggehaald helaas... Ik hoop dat het nog terugkomt.... We gaan zaterdag op vakantie, dus lekker ff niks moeten, geen spuiten en geen artsen..... Heerlijk, daarna met frisse moed weer verder... Dikke knuffel voor jullie, Liefs Alice
Alvast een hele fijne vakantie Lieselot! En inderdaad even niks, verstand op nul.... En even aan je/jullie zelf denken! Dikke knuffel, Schaapje
Ook ik wil je alvast een hele fijne vakantie wensen ... Die ontspanning zal je waarschijnlijk erg goed doen! Dikke knuf Daffie
Lieve Alice, Tuurlijk zie je het niet zitten na zo'n teleurstelling Tuurlijk zakt de moed je in de schoenen Maarrrrrr Het is eigen cyclus! Probeer de moed niet te verliezen meid! Ga lekker op vakantie, neem het ervan en probeer je op te laden voor ronde nr. 4 Ik wens je echt een super goede tijd! Elmo
Dat is het ook juist Elmo, volgende week hoor ik of we wel door mogen gaan met eigen cyclus... Omdat ik deze laatste poging zo lang hormonen heb moeten spuiten had ik geen 1 eicel, maar 11! Ze zijn dus nu aan het overleggen met z'n allen of dit zo verder kan of niet... Na maandag horen we of we verder mogen met eigen cyclus of dat we met de "normale" icsi verder moeten... Voor mij voelt dit alsof we dan 3 pogingen mislopen... Ik vind eigenlijk dat het super gaat, van de 3 pogingen al 2 terugplaatsingen gehad... Liefs Alice
Ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt,dat je toch gewoon door mag gaan..... Ik zou het ook zo bekijken.Al 2 keer een tp is idd mooi.... Hopelijk de 3e TP met positief resultaat...... Liefs Minou
Ik ben vandaag gebeld en woensdag om 16.00 horen we wat ze vandaag hebben beslist... Nog even spannend dus...... Ik hou jullie op de hoogte... Liefs Alice
Jeetje, tot woensdag wachten op wat ze vandaag hebben besloten? Hmmmm...nou, ben benieuwd. Hoe gaat het met jou?
Als UMCG een tijd geeft....wordt het vaak niet eerder (alhoewel....de bloeduitslag van de zw was wel erg vlot). Ik hoop dat ze je niet langer in spanning houden!