Het is nu 23.55 en ik moet zo de pregnyl spuit zetten, zie er een beetje tegenop, maar de rest ging ook goed, dus... Ik besefte mij net dat de punctie en dus ook de bevruchting in het lab precies op de sterfdag van mijn vorige vriend is... Wie weet, help hij ons een handje...
he meis, hoe is de pregnyl gegaan? ruben ligt weer in het ziekenhuis maar ik wilde je nog veel succes wensen voor morgen!
Hey hoi........... Heel veel succes morgen. Ik heb hem achter de rug....... We hadden een mooi valentijnsei....... Hopelijk komt die van jou er morgen bij an kunnen ze het weekend samen doorbrengen in het broedstoofje...... Doedoei...... ps waarschijnlijk zat ik daar zaterdag ook tegelijk met jou.....haha
Elmo, wat rot zeg dat Ruben weer in het ziekenhuis ligt! En wat lief van je dat je toch de moeite nam om mij succes te wensen. De pregnyl spuit zetten ging prima, maar het klaarmaken minder, ik kreeg die ampullen niet netjes kapot en er kwamen dus stukjes glas in de ampul, maar gelukkig zijn de naaldjes te smal om er glas doorheen te laten! Voel me vandaag trouwens niet happy, ben ontzettend moe en geestelijk houd het ook niet over , maar misschien komt dat wel door de hormonen.(daar hou ik het maar op) Minou, Dank je wel! Ha ha, dat zou heel goed kunnen, nou moeten we toch een keer in een pb zeggen hoe we eruit zien, dan kunnen we ff een praatje maken Ja ik hoop ook dat ze een ei kunnen vinden en dat ie goed is, wanneer heb jij de terugplaatsing? Of weet je dat nog niet? Liefs Alice
Thanks Elmo, Ik heb vandaag de punctie gehad en die viel gelukkig mee! Alleen de pijn erna helaas niet, werd na het opstaan niet lekker en heb een poosje plat moeten liggen... Maar ze waren erg lief in het zh! Maar nu gaat het een stuk beter en we hebben een mooi ei in het lab achtergelaten Het zaad van mijn vriend was ook goed genoeg en maandag tussen 9 en 10 horen we of we die dag een terugplaatsing hebben! Errug spannend dussssssssssssss
Heel veel succes met afwachten! De punctie is inderdaad niet niks he, ik had ook best last van napijn hoor...maar lag eigenlijk nog veel meer in coma van die rommel Heel veel succes met wachten...slopend he! Elmo
He Elmo, Ja het is inderdaad niet makkelijk dat wachten, maar dit is pas onze 1e poging, dus ik klaag niet hoor, we hebben er een goed gevoel over, we hopen echt dat we maandag een terugplaatsing hebben! Hoe gaat het nu met je mannetje? Liefs Alice
Hoi minou, Ja, ik hoop het ook, dan kunnen we samen op het wachtbankje, hebben we een beetje steun aan elkaar! Je zult zien, maandag zitten we er allebei op! Succes meid! Liefs Alice
Dus we hebben allebei een spannende dag Maandag! Ik ga testen Maandag en jij bericht over de TP. Ik ga voor allebei positief en duim me suf Groetjes Scat
Ja, maandag is inderdaad een grote dag voor ons allebei! Spannend hoor, hoe voel je je nu? Ik vroeg me trouwens ook af of jij ook rustig aan hebt gedaan na de tp, ik denk dat ik me amper durf te bewegen , bang dat het niet goed gaat, had jij dat ook? Liefs Alice
Nou, vanmorgen gebeld door het zh, slecht nieuws, het embryo was van een te slechte kwaliteit voor een terugplaatsing De eicel was wel bevrucht en deelde zich in 1e instantie ook goed, maar vandaag bleek de celdeling zelfs achteruit te zijn gegaan Kloten nieuws dus, maar het gaat gelukkig aardig goed met me, het verbaasd me zelfs hoe ik hier mee omga... Tuurlijk ben ik verdrietig, maar ik had verwacht dat ik uit het veld geslagen zou zijn, maar dat is dus niet zo! We gaan er helemaal tegenaan bij de 2e poging!
Jeetje....wat een teleurstelling zeg! Goed dat je je niet uit het veld laat slaan! Tuurlijk weet je dat dit kan, je hebt nog 5x in eigen cyclus dus inderdaad...geen paniek. Toch zou ik me ontzettend goed voor kunnen stellen als je wel uit het veld geslagen zou zijn hoor...dus mocht je van gedachten veranderen Ik was wel altijd heel verdrietig als en ec poging niet gelukt was...maar dat was ook vaak 1 dag! Dan de schouders er weer onder en op naar de volgende ronde. Heel veel succes meid! Elmo
Oh lieselot, wat een slecht nieuws. Ik kan ook alleen maar huilen vandaag. De test was negatief vandaag dus de 2e ICSI is niet gelukt. Vind het knap dat je je zo goed houd na het nieuws wat je gehad hebt. Sterkte! Groetjes Scat
Ja Elmo, het kan inderdaad maar zo zijn dat ik van gedachten verander , ik heb vandaag wel nog ff wat kl*ten momenten gehad hoor, dan zag ik weer een zwangere vrouw of een baby... Maar verder was het zelfs een fijne dag... Mijn vriend had speciaal voor mij (nou... hij voelde zich ook niet zo fijn hoor...) een snippermiddag genomen toen hij het hoorde! We hebben het idee dat het traject ons zelf dichter bij elkaar brengt en ik was nog wel bang dat dat andersom zou zijn... Fijn dat je zo met me mee leeft! Lieve Scat, Wat kan ik me goed voorstellen dat je je zo voelt, ik zou zeggen, geef eraan toe net zolang je dat nodig hebt... Ik voel zo met je mee ... En ik had het je zo vreselijk gegund! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van mij!