Ons heeft het ook dichter bij elkaar gebracht gelukkig. Toch moet je samen blijven knokken hoor...voor je het weet sluipen er vervelende dingen in. Goed dat hij een snippermiddag heeft genomen, jullie moeten dit immers samen verwerken. Sterkte!
He Elmo, Ja, daar ben ik me zeker van bewust, we doen ook ons best om er zoveel mogelijk over te praten, maar dat is voor mannen niet altijd even makkelijk Ja, ik vond het ook superfijn dat hij een snippermiddag had genomen, ik ga er nu wel goed mee om, maar het blijft toch kl*ten nieuws... Hoe gaat het nu met Ruben? Knapt hij een beetje op? Groetjes Alice
Tuurlijk blijft het shitnieuws! Absoluut. Mannen...tjah, niet echt de makkelijkste wezens om dit traject mee te doorlopen he Met Ruben gaat het super! Is weer vrolijk, drinkt weer goed en heeft geen koorts meer! Ik ben tevreden! Sterkte meid, op naar je duivels (of zijn die er al?)
Super dat het weer beter gaat met Ruben Nee, de zijn er nog lang niet helaas, nog 1,5 week En ik kan maar niet wachten om weer verder te gaan, maar een kleine pauze is denk ik ook niet slecht Ik merk namelijk wel aan mezelf dat het een hoop energie kost, heb bijna geen puf meer voor andere dingen... Groetjes Alice
Stom van mij inderdaad...geen tp betekent nog even geduld tot de duivels...sorry. Ja, als jij tijd nodig hebt, moet je deze ook gewoon pakken hoor. Hier hebben ze alle begrip voor!
Jeetje Lieselot wat een domper zeg! Knap dat je meteen zo positief naar een 2e poging staat. Ook goed dat jullie er over kunnen praten met elkaar. Dat scheelt al erg veel. Je hebt elkaar extra nodig nu.
Hoi Angelbaby, Ja, ik sta er zelf ook een beetje van te kijken, terwijl ik normaal zelfs een erg emotioneel persoon ben en ik ontzettend graag een kindje wil... Maar wij staan er inderdaad erg positief tegenover en hebben goed hoop! Jij heel veel succes met je frummels, mogen ze maar heeeeeeeeeeel lang bij je blijven!
Haai, Balen meid. Maar idd dit kan gebeuren in eigen cyclus. Heel veel sterkte. Heb nog steeds geen internet. XX
Hoi Minou, Ja, ik wist ook dat er een grote kans was dat dit zou gebeuren, misschien ga ik er daarom redelijk nuchter mee om. Ik zag op je eigen topic dat je een terugplaatsing hebt gehad! Goed zeg, ben erg blij voor je! Hoe voel je je nu? Liefs Alice
Hey Lieselot, Lees net dat er geen terugplaatsing geweest is...heb hetzelfde meegemaakt 3 weken terug, maar bij ons was er niet eens bevruchting.. Knap dat je alweer positief naar een volgende poging kijkt, maar vergeet dit niet te verwerken Bij mij kwam de ongi vrij snel weer op gang, ruime week na de uitslag was ik ongesteld, dus hoop voor jou dat het ook snel komt! Dikke knuf Daffie
Hoi Daffie, Ja, ik hoop ook dat de snel zullen komen! Ik probeer zeker de tijd voor dat kl*ten nieuws te nemen hoor, maar het gaat echt goed... Wat naar dat jullie ook zulk nieuws hebben gehad, had jij er veel last van? En hoe gaat het nu met je? Hoi Minou, Fijn dat je je goed voelt! Wat voor bijwerkingen heb je dan van de pregnyl? O, ik kan me zo goed voorstellen dat je het spannend vind, dat zou ik ook zekerrrrrrrrrrrrr hebben! Heel veel succes nog met wachten en ik duim voor een posi test! Liefs Alice
Ben gisteren ongesteld geworden en heb dus weer een afspraak gemaakt in het zh voor de 2e poging van ICSI in eigen cyclus! Spannende tijden dus weer....
Haai, Hier was ik weer ff. Volgens mij komen de er bij mij ook door. Ben er net erg van geschrokken.Wat bruinverlies. Denk dat het ons deze keer weer niet mee zit.
Nou Lieselot, op naar de 2e ronde! Fijn dat je ongesteld bent en verder kunt nu! Heel veel succes meid! Elmo
Caruli en Elmo dank jullie wel! Zaterdag is het weer zover, de 1e follikelmeting... de 2e ronde, zie er wel tegenop, ik weet nu wat er allemaal gaat gebeuren... Maar het is voor een goed doel moet ik maar denken
Heel veel succes zaterdag! Ik hoop dat je mooie dingen ziet op de echo! Mocht je verpleegkundige G zien....doe hem de groetjes! Ik heb nog een cadeautje voor hem gekocht....moet het maar gauw gaan brengen met Ruben! Heel veel succes deze ronde meid! Elmo
He Lieselot, dat gaat snel zeg...meteen door naar de 2e ronde! Hoe is het nu met je? Succes met deze poging, ik ga weer heel hard duimen. Liefs Daffie