He Elmo, Nee, die had ik nog niet gespoten, maandag meette de gyn mijn eiblaasje op 14 mm (per ongeluk 2 tegelijk opgemeten), dus die dag begonnen met het spuiten van cetrotide en gonal-f, maar toen ik dus woensdag weer kwam, was het eiblaasje nog steeds 14 mm! Toen zag de gyn ook dat er twee naast elkaar lagen.... Ik moest dus gewoon doorgaan met spuiten... En vandaag was ie ruim 16, vandaar dat ik morgen alweer heen moet, ik denk dat ie dan wel 18m is en dat we de punctie dan maandag hebben.... Dat hoop ik tenminste Wat goed dat je man meedenkt zeg! Liefs Alice
Beetje dom van de gyn hihi Hmmm ik zit in het zelfde ziekenhuis als jij, dus nu weet ik wat mij te wachten staat Hoe groot was vandaag je ei? Duimen draaien hier!
Hoi Izzie, Nou vandaag was mij eiblaasje nog steeds 16mm : Morgen dus weer heen en dan kijken of ie wel goed genoeg groeid... Het schijnt dat een ei van 16 mm ook al rijp kan zijn, dat kunnen ze in je bloed zien, maar dat was bij mijn niet het geval vandaag, anders hadden ze me om 12 uur gebeld om de punctie af te spreken... Dus spannend allemaal! Liefs Alice
Hallo, daar was ik weer... Net terug van de zoveelste FM en mijn eiblaasje is nu 17mm, het groeit dus deze maand erg langzaam... Maar we hebben wel woensdag de punctie! Ze gaan er van uit dat ie morgen 18mm is, ik hoef dus gelukkig niet morgen ook nog een keertje heen... Maar nu kwam ik net thuis en wilde de gonal-f spuit zetten (pen) en normaal kan ik hem 3 tikjes indrukken, maar nu maar 1! Heb dus waarschijnlijk niet genoeg binnengekregen... Dus ik bellen met het UMCG en gelukkig kan het niet zoveel kwaad (hoop ik maar) Nou, al met al een flinke stressperiode en ik heb ook erg last van de hormonen, maar ik hou in mijn achterhoofd dat het voor een zeer goed doel is! Een dikke knuffel voor iedereen! Liefs Alice
Ojee een langzaam eitje, hopelijk wil hij niet op de pasen wachten Wel zwaar om bijna elke dag naar Groningen te rijden of niet? Gelukkig weet je waar je het voor doet Ik ga voor je duimen dat je woensdag je punctie hebt!
Hoi Izzie, Ik hoop inderdaad dat ie niet op de paashaas wacht Ja het op en neer rijden is best zwaar, maar we hebben het er allemaal voor over hoor...... Op naar woensdag en dan maar hopen dat al het langzame ook inderdaad goed is! Hoe gaat het met jou? Liefs Alice
hihi vast niet. Die van mij wordt waarschijnlijk wel een paasei, dus spannend! Ik ga hard voor je duimen dat hij mooi gegroeit is! Hier beginnen de zenuwen wel te komen, maar we zien wel hoe het donderdag loopt.
Duidelijk Alice! Thanks voor de uitleg. Heel veel succes weer zeg....hoop op een goed resultaat! Elmo
He Elmo, Ik hoop goed, morgen hebben we de punctie en dan maar hopen dat ze er eentje kunnen vinden! Ik heb gisteravond de pregnylspuit gezet en ze hadden mij toch de verkeerde dosis gegeven Dus ik het zh gebeld en de dienstdoende ivf arts aan de lijn gekregen... Ik had gelukkig nog wat van de vorige keer in de koelkast liggen, maar ik heb al met al wel iets te weinig binnen gekregen... Ik hoop maar dat dit geen kwaad kan! Liefs Alice
Hoi Izzie en Rach, Dank jullie wel, ik hoop dat ik een beetje slaap vannacht, want ik vind het weer erg spannend hoor! Liefs Alice