Lieve Alice, Wat spannend zeg! Morgen weer D-day! Ik hoop dat je nu eens goed nieuws kan melden zeg! Dat mag ook wel weer eens! Volgens mij is te weinig Pregnyl niet zo erg hoor....hebben ze niet verteld of het invloed had op je punctie? Ik heb de laatste keer ook maar 5.000 IE gespoten ivm overstimulatie...(ander verhaal natuurlijk). Ik hoop dat jullie morgen een mega goede vangst hebben! Een mooi klein Paaseitje!
Heel veel sterkte voor donderdag, lieselot! Hoop voor je dat 't er allemaal positief uitziet! Liefs Hermy
He Elmo, Nee, ze hebben niet verteld of het invloed kon hebben, maar ze zei wel dat te weinig inderdaad niet zoveel uitmaakt en dat ze binnenkort toch over wilden gaan op 5000 IE, dus........ Maar ik vond het wel knullig dat ik te weinig had meegekregen, als ik niet nog van de vorige keer had bewaard, had ik echt veel te weinig gekregen... Maarja, het zal allemaal wel loslopen....Morgen een super ei en dan zaterdag hopelijk een TP : Hermy, dank je wel, dat hoop ik ook, ik ga morgen in ieder geval met goede moed heen! Liefs Alice
Hallo allemaal, Hier was ik dan weer en net terug van de punctie! En die viel gelukkig reuze mee, heb heel weinig pijn gehad... En een mooi paas ei! Zaterdag tussen 9 en 10 horen we of we een terugplaatsing hebben [-o< Spannend! Ga nu ff lekker op bed liggen...Bijkomen van alles hihihihi Dikke kus voor iedereen en liefs van Alice
WHOEHOEEEEE Met geknepen billen scrolde ik naar beneden...fantastisch zeg! Gefeliciteer! Je hebt een ei gelegd (zei vp G toen tegen mij ). Had je leuke artsen? Veel napijn? Doe lekker rustig aan! Nu maar afwachten of je een tp hebt! Hoop het zo! Heel veel succes Alice!
hahaha Lieve Elmo, Ja ik had zeker leuke artsen, ik weet alleen niet hoe ze heten Maar deze gyn had ik de vorige keer ook (beetje mollig, een staart en vrij jong nog) en de vp ook dezelfde als vorige keer, echt een lieverd! En de pijn is veel minder dan de 1e keer, de prik en de napijn zijn veel minder heftig gelukkig! En ik heb inderdaad een mooi ei gelegd! Lig nu lekker op bed met de laptop... Liefs Alice
Hoi, Wat goed voor jullie dat je zo'n mooi eitje had! Doe 't maar lekker rustig aan vandaag, heb je wel verdiend. Nou nog een paar daagjes wachten, sterkte daarmee. Liefs Hermy
oh wat erg ik ben helemaal vergeten jou succes te wensen en dat terwijl we samen voor de punctie gingen vandaag! fijn om te horen dat het goed is gegaan ik moet zeggen dat ik zelf ook weinig pijn heb gehad nou ja eigenlijk niet tijdens de punctie alleen wat napijn zeg maar nou ik hoop dat het allemaal positief voor jullie zal zijn knuffel anna
Lieve meiden, Wat fijn dat jullie zo meeleven zeg! En Anna, maak je niet druk hoor, je hebt genoeg aan je eigen punctie gehad, tuurlijk snap ik dat je niet overal aan kan denken! Fijn dat het bij jou ook goed is gegaan! Ik kreeg gisteren nog een smsje van een vriendin: misschien word jullie paasei wel een kerstkind! ! Nou, daar gaan we voor toch? Dikke knuffel voor jullie allemaal en veel succes met jullie eigen wonder! Jij ook Elmo, met jouw mooie wondertje!
Whahaha..das een goeie! Van Paasei tot Kerstkind! Wat wil een mens nog meer...dit komt helemaal goed! Liefs Elmo
idd daar gaan we voor! spannend dat wachten tot zaterdag... als het goe dis hoor ik morgen of het die dag nog terug geplaatst word of zaterdag succes weer!
Haai, Super man een paasei. Hopelijk krijg je morgen goed bericht...... Ik duim in elk geval voor je. Liefs Minou
Vertel vertel vertel! Ik hoop zo dat je niks kon melden omdat je naar het UMCG moest! Ik heb een heel goed gevoel.....
Hey Alice, Ben alle topics weer aan het doorlezen na mijn vakantie en zie dat je de punctie weer hebt gehad! Is het meegevallen en wanneer is de terugplaatsing? Ik ga hard voor je duimen, heel veel sterkte! Dikke knuffel Daffie
Daffie, Hoe het is gegaan kan je teruglezen. Vandaag (zoals er ook bij staat) zou ze horen of er een tp was. We wachten vol spanning Alice! Elmo *euh...ik zie dat het na 24.00 uur is....vandaag is dus gisteren*