Jawel...gaat langzaam beter hier! Irritant he, die wachtweken...en je zal echt MOETEN wachten Elke dag is er 1 moet je maar denken...het kan maar zo afgelopen zijn, die wachtweken. Elmo
Ja, ik weet het... Zucht Ik ga zo lekker ff in bad, beetje ontspannen met een boek... Lijkt me wel een goed plan... Dikke knuffel van Alice
Het wordt spannend bij je Lieselot, voel je al iets of wet je het niet? Ik duim heel hard voor je meis! Nog 3 dagen en je mag testen, heel veel sterkte tijdens de laatste wachtdagen! Liefs Daffie
Hoi Daffie, Nou, ik voel van alles, dat is nou juist zo vervelend, ik heb gewoon zwangerschapsverschijnselen, maar dit komt waarschijnlijk nog door de pregnyl spuiten die ik gezet heb... Ik denk namelijk niet dat je al vor je NOD zoveel symptomen kan hebben.......... Maar als het goed is, is de pregnyl bijna uit mijn lichaam en over 2 dagen kan ik alweer testen... En dat is maar goed ook, want dit is echt stressen hoor......... Ik heb liever 10 puncties, dan deze wachtweken Hoe gaat het met jou? Liefs Alice
DIe symptomen zijn inderdaad lastig hoor! Het kan heel goed, dat het komt door de Pregnyl maar je kan zeker 2 dagen voor NOD zwangerschapsverschijnselen voelen. Het blijft afwachten. 2 dagen nog! Spannendddddddd
Hey Lieselot, Ja, weet dat je ook van de pregnyl die verschijnselen kan krijgen.... Ik hoop echter dat het echte zwangerschapsverschijnselen zijn voor je! Nog 2 dagen wachten dus....wel ontzettend spannend hoor! Ik ga de laatste dagen ook weer heel hard voor je duimen meis! [-o< Met mij gaat het goed hoor, mag als het goed is zodra ik ongi wordt starten met de 1ste ICSI-poging. Hebben natuurlijk in Januari al een IVF-poging gedaan, maar toen was er geen bevruchting. Het wordt dus weer erg spannend, maar ik zit goed in mijn vel en heb weer zin om te beginnen aan deze nieuwe poging. Ik wacht nu op post van het UMC met daarin mijn behandelschema en de recepten. Nogmaals succes voor de komende dagen meid en dat je maar een vet positieve uitslag mag melden over een paar dagen Liefs Daffie
Heb net een test gedaan .... Ik wilde weten of de pregnyl al uit mijn lijf was en ik kon echt niet meer wachten...........Stom natuurlijk, maarja.... Negatief.........Dus geen pregnyl meer.............Maar ook geen eigen HCG........ Uit eerder keren weet ik dat als ik getest heb, ik dan vrij snel ongesteld word, alsof de druk er dan van af is! Ik denk niet dat er nog een kans is dat ik over 2 dagen positief test, het is namelijk 15 dagen geleden dat de puntie en bevruchting is geweest, dus als het goed was gegaan, had ik nu wel hcg van mezelf aangemaakt denk ik........... Zaterdag weer maar eens testen......... Liefs Alice
Stom stom stom inderdaad....maar heel begrijpelijk hoor! Het kan altijd nog! Sommige mensen maken nou eenmaal niet zo vlot hCG aan. Ook ik had 2x een beetje hCG. Succes met afwachten meid....erg he!
He Elmo, Thanks........... We zien zaterdag wel, ik ga er niet meer van uit... Dan valt het misschien nog mee....... Liefs Alice
Ik vond het nooit meevallen..... en ik denk dat jij dat straks ook niet vindt. Sterkte meid....shit zeg!
Dank je Elmo, Fijn dat ik het hier ff kwijt kan, voel me echt k*t..... Ik kon me nooit zo goed voorstellen dat er stellen zijn die voortijdig stoppen met de behandelingen, maar nu snap ik het een beetje....... Dit is zwaar zeg........
Ja he meid...... Dat kan je je "gelukkig" voor die tijd ook niet voorstellen. Dat hele onbegrip hangt van de teleurstellingen aan elkaar. Ik hoop dat je je man hebt om dit samen mee te verwerken en wie weet....gebeurd er nog een wondertje. Ik kan me voorstellen dat je er niet meer op vertrouwd. Heb je de afdeling al gebeld? Misschien kunnen zij nog niets zeggen? Je mag pas weer ingeroosterd als je ongesteld bent toch? Balen meid!
Nee, ik heb niet naar het zh gebeld, die zeggen toch dat ik tot zaterdag moet wachten......... En dat doe ik nu ook, ik hoop inderdaad dat ik dan ook snel ongesteld word, dan kunnen we weer verder...... Mijn vriend is aan het werk, dat maakt het er nu ff niet makkelijker op... Maarja, ik heb wel voor hetere vuren gestaan hoor Bedankt voor je steun Elmo, ik heb er echt veel aan! Liefs Alice
Lieve Alice, ik heb even geen woorden, ken het gevoel maar al te goed. Ik kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven... liefs Daffie
Ik wil je ook ff sterkte wensen. Echt klote dat het weer niet gelukt is. Liefs Minou ps ik hoop volgende week weer internet te hebben.....
Wat balen Lieselot. Het blijft iedere keer weer een teleurstelling. Laat jezelf lekker verwennen en neem je rust. Liefs, Elvira