Jeetje Vlinder, het zit jullie echt niet mee he? Ik hoop dat je vandaag ongi wordt en dat het volgende week woensdag weg is zodat je operatie gewoon door kan gaan. Bah waarom kan het niet gewoon eens lopen zoals het moet? En je mag je echt wel zo voelen hoor, jullie zijn al zoooo lang bezig voor een wondertje!!! Het is ook allemaal niet niks, zoveel emoties en gevoelens gaan de hele dag door je koppie. Dat is ontzettend vermoeiend. Ik vind de tip van lotte wel heel goed, om goed voor je zelf te zorgen en jezelf te steunen. Geef aan je buien toe, je kunt er toch niet omheen. Ik merk zelf dat ik ook veel te vaak struisvogel speel, als iemand vraagt hoe ik me voel zeg ik:ik voel me goed, hup masker op en vrolijk zijn maar..... helaas werkt dat niet zo....... Je bent er toch dag en nacht mee bezig!!! Hopelijk wordt je snel ongi zodat je die zorgen voor de operatie niet hebt!!!!! Dikkemegahopelijkwordtjesnelongiknufffffffff
He wat balen zeg dat je menstruatie niet doorkomt. Het zal ook eens mee zitten allemaal. Hopelijk komt het nog vandaag en kan alles doorgaan. Heel begrijpelijk dat je het niet meer ziet zitten, het is ook gewoon een kl*te situatie. En duurt allemaal veels te lang. Groetjes Herma
Nou, nog geen ongie....Maandag dus maar even het ZH bellen, misschien dat ze dan de gok wagen en me gewoon laten komen donderdag. Ik dacht ook een lekker vrij weekend te hebben samen met mijn man voor de operatie maar hij werd net weggeroepen voor storing. Het is 1 uur rijden en wie weet hoe lang het duurt voor het gerepareerd is....Zit ik dan....Leuk hoor Op mijn werk hebben ze gisteren ook weer punten gescoord hoor. Ik werk in de horeca (hotel/restaurant/feestzalen) en de 29e april krijgen we nieuwe wijnen en ze verwachten dat ik er ook bij ben, met het wijnproeven....Ja hoor DAAAAAAAAAAAAG!!!! Dat ga ik dus echt niet doen he....
Vlinder@ Meis wat rot dat je ongi er nog niet is. Ik hoop dat de operatie wel door gaat , ik ga duimen voor je lieverd.
Dank je meid. Ik had gisteren ochtend en vanmorgen wel de ongie-pijtjes maar het is snel weer weg. Mijn lichaam is echt een spelletje met me aan het spelen. Gisteren avond dacht ik een paar keer dat ik ongie was geworden, want ik voelde het gewoon lopen maar iedere keer als ik dan op de wc keek, was het alleen maar afscheiding en geen bruin/roze/rood te zien....Sorry voor het vieze praatje.... Natuurlijk eergisteren een testje gewaagd maar ja hoe kan het ook anders, deze was natuurlijk mega negatief. Hopelijk zet het snel door, dan is die onzekerheid al weg....
Dank je meid. Ik heb even mijn tranentrek cd'tje opgezet en zit nu ff een flink potje te janken....Lucht altijd wel even op. Ik ga zo afsluiten en lekker even van het zonnetje genieten in de tuin.
Ach lieverd een heeeeeeeele dikke knuffel. Hier begint de ongi altijd met bruin/ roze /rood , dan moet het toch gaan komen bij je? Allée ongi kom op!!!!
ow meid wat vervelend!! Ik heb wel eens gehoord dat door spanning/stress de eisprong kan verschuiven... zal je net zien, door alle dingen afgelopen weken dat je lichaam daar zo op heeft gereageerd! Heel er balen! Je wilt NOOIT een ongi, maar als je het wel wilt... blijft het uit!! Bah! Ik leef met je mee hier! Dikke knuff
Jaja, het wachten is voorbij. De rode duivels hebben zich eindelijk durven vertonen....Ik kreeg ineens onwijs kramp en ja hoor daar was hij dan!! Best raar om er nu blij mee te zijn, 48 ronders lang baal ik ervan en is het een opluchting. Dus ronde 49 is ingegaan 10 minuten geleden....En het is voorlopig de laatste tot ooit na een IVF. Ik zeg bij deze: DE MAZZEL, tegen de pijn, de cystes, de stolsels, nog meer pijn, en onzekerheid. en ik zeg: HALLO, tegen de overgang en daarna IVF met als afsluiting hopelijk een mooi wonder!!!!
owww meid (stom dat het klinkt..) maar wat fijn dat ze er zijn! Nu de operatie, de overgang en dan daarna gaat het je gewoon lukken!
Dank je meiden, nu hopen dat hij snel weer weg is....Normaal ben ik echt een week ongie.... Ja, nog 4 nachtjes slapen en dan is het zover, volgende week om deze tijd heb ik het al weer achter de rug. Gaat snel joh.
De week van de operatie is aangebroken....Vandaag en morgen mijn huisje helemaal aan kant maken en zorgen dat alle was gewassen en gestreken is, dan hoeft mijn mannetje het alleen maar bij te houden ....Mocht ik langer moeten blijven ofzo. Als ik 'sochtends lekker mijn ding in huis doe dan kan ik vanmiddag en morgenmiddag lekker van het zonnetje genieten.
Zo alles is gedaan....Woensdagavond dan nog een keer stofzuigen en dweilen....Weer bijna een dag voorbij.... Ik word gek van mezelf! Het ene moment gaat het goed en denk ik redelijk luchtig over de operatie alleen zenuwen natuurlijk en dan ineens 5 minuten later ben ik weer zo bang als een klein kind en durf ik niet meer....Sorry hoor meiden als jullie me een zeikerd en aanstelster vinden maar zo voel ik het. Ook hebben mijn ventje en ik gisteren nog besproken dat we de 1e dagen na de operatie niet al te veel bezoek willen, gewoon lekker met ouders en schoonbroer en zus maar geen vrienden ofzo. Zodat ik lekker alle tijd heb om bij te komen.
Je bent helemaal geen zeikerd of aansteller!!!! Is toch logisch dat je mega opziet tegen de operatie?!?!?!?!!!!! Probeer je te ontspannen en alles rustig op je af te laten komen, hoe moeilijk dat ook is!!! Verstandig van het bezoek, jij moet aangeven wat je wel en niet aankan hoor!!!!!!!!!!!!! Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes en ik zal donderdag aan je denken!!!!!!!! Dikke knuffffffffff
heej meid, Ik vind je ook echt geeeeeeeeeeeeeeen aansteller! Het is logisch dat je er tegenop ziet!! Heel veel succes alvast gewenst (ook met het doorkomen van de dagen) Dikke knufff lotte
Zo, mijn tasje staat ook helemaal klaar. Raar hoor, een tas inpakken voor iets waar je niet graag naartoe wilt.... Het belangrijkste wat ik niet mag vergeten donderdag is de ketting van papa. Die heb ik echt altijd om. Mijn oma heeft na zijn overlijden een hanger van zijn zegelring laten maken met een ketting erbij en aan mij gegeven. Die geef ik donderdagochtend aan mijn man dan kan hij hem gelijk weer omdoen als ik wakker ben. Phoe, die zenuwen zeg. Maar mijn hart voel ik nog niet in mijn keel kloppen dus dat is al beter....Zal donderdag wel zijn Maar zenuwen zijn normaal! Zeker als het de 1e keer is. Ik hoop eigenlijk wel dat ik morgen toch al van mijn ongie af ben hoor meiden, dan kunnen mijn ventje en ik nog even van elkaar genieten. Ik weet niet hoelang het duurt voor we dat weer kunnen....