Hai meiden! Ik kon mijn testdrang niet weerstaan en heb dus vandaag 11 dpo een testje (sensitest dipstick) gewaagd. En ja hoor, positief!!!! Weliswaar een licht lijntje, maar hij staat er wel degelijk! Gewoon binnen afleestijd! Nu had ik eergister en gister echter wel een beetje bruin bloedverlies met een heel klein beetje rood. Zal dit nog van de innesteling zijn? Het is te vroeg om ongesteld te worden. Ik had namelijk rond 21 of 22 september ongi moeten worden. Ik heb 2 miskramen gehad en ben dus benauwd dat deze ook fout gaat. Natuurlijk weet ik dat dit allemaal nog erg pril is etc, maar ja...ik hoop zo dat deze wel goed gaat (en dat de test me niet voor de gek houdt natuurlijk!)
Hoi hoi, spannend zeg! Ik zou voor de zekerheid ook nog met een ander merk testen. (kv 2 voor 4,99) Dan weet je zeker dat positief positief is! Ik denk dat je je niet heel veel zorgen hoeft te maken over het bloedverlies (al snap ik het wel) Ik heb het ook gehad en heb nu een gezonde zoon. Was ook een paar dagen voor NOD... Ik hoef je niet te zeggen dat het nog pril is en dat het altijd nog mis kan gaan, maar de eerste stap naar een kindje is weer gezet, dus dat is al heel wat! Hoop voor je dat het dit keer goed gaat! Liefs Loesie
Dank je Loesi! Ik heb Kv 2v5 niet in huis nu, maar heb vanmiddag nog een dipstick gedaan. Deze test was redelijk knal, echt een vrij donkere streep. Dit belooft wel wat goeds! Oh ik hoop het zoooooo!!!
@ Juenco Goed teken toch dat je tweede test duidelijker is. Ik duim voor je dat het een goede plakbeeb is! Ik weet van mijn zus dat zij elke keer bloedverlies heeft gehad aan het begin van haar zwangerschap en zij heeft 3 gezonde kids!