Op 28 juni is om 11.16 uur onze kleine man Jos geboren na een zwangerschap van precies 36 weken. Hij woog 3035 gram en was 47 centimeter lang. Zondagnacht de 26e braken plotseling mijn vliezen, VK gebeld en moest naar het ZH omdat ik op dat moment 35+5 weken zwanger was en dus te vroeg. In het ZH is besloten om af te wachten of de bevalling vanzelf zou beginnen, dit gebeurde niet en uiteindelijk ben ik maandagavond aan het infuus met wee opwekkers gegaan. Na een hel met in totaal 5 mislukte ruggenprikken en de ontsluiting die op 9 centimeter bleef hangen is Jos uiteindelijk gehaald met een keizersnee. Vanaf het begin doet Jos het helemaal goed en hij mocht metteen bij mij op de kamer, omdat hij veel gewicht verloor (meer als 10%) mochten we pas na 5 dagen naar huis. Inmiddels is Jos alweer 1 maand oud en weegt nu 3800 gram en genieten we enorm van hem! Liefs, Senso
wat n lief klein friemeltje, om op te vreten! Gefeliciteerd met de geboorte van Jos, geniet er maar lekker van
Wow, wat een mooierd! Gefeliciteerd zeg! Geniet maar, want je hebt er hard voor moeten werken lees ik.
Gefeliciteerd met jullie zoontje Jos, leuke naam! Wat fijn dat ie het zo goed doet na zo'n heftige start voor jullie.