Hey meiden, Ik ben gister begonnen met spuiten van puregon 25 iu... valt mee zal je denken.. In t begin prikte het iets ( was wel al op kamertemp) en na 1,5 uur werd ik ineens ontzettend misselijk stond op met hoofdpijn en heb nu last van mijn onderbuik.. welke bijwerkingen hadden julli met puregon?
Denk dat je van 25 EH echt niet zo veel bijwerkingen kunt krijgen (dat is namelijk echt heeeel weinig). Ik ben na de eerste keer pregnyl wel heel erg misselijk geworden, maar toen bleek dat ik in een spier had geprikt. Dit voelde heel raar. Het misselijk worden zat toen ook gewoon tussen de oren. Ik zeg niet dat dit bij jou ook het geval is, maar van 1 keer 25 EH spuiten kan ik me niet voorstellen dat je daar al gelijk last van krijgt. Kan het ook helemaal mis hebben hoor. Volgens de bijsluiter kent Puregon ook amper bijwerkingen...
soms misselijkheid.. staat erin las ik net. Is wel mooi balen! ben benieuwt of dat vanavond weer is...
Las in je andere topic... Niet die lange naalden gebruiken voor het inspuiten hoor!!! Ik had bij de eerste keer dus ook verkeerde naalden meegekregen en dat heb ik geweten!!! In mn buikspieren gesprikt, misselijk en 2x flauwgevallen... De kleintjes die ik nu heb zijn 16mm lang (heb effe gekeken voor je).
Van Puregon (150 EH) heb ik totaal geen last gehad. Van de Pregnyl wel (licht misselijk). Van Decapeptyl heb ik ook last gehad (opvliegers / nachtzweten).
Hier ook de eerste week veel last van hoofdpijn gehad. Gebruikte 150eh, daarna 175eh. Hoofdpijn werd 2e week minder. Na het prikken ook last van irritatie. Huid was een uurtje of 2 beetje rood en geïrriteerd. De een heeft helemaal geen last en de ander al met een klein beetje, dus kan wel hoor. En ook per maand kan het wisselen. Heb ondertussen al gonal-f, menopur en puregon gebruikt en vele malen pregnyl. En elke maand andere klachten en bijwerkingen. Helaas wel regelmatig last van hoofdpijn door de hormonen. Over de naaldje: zitten bij mij maar 1soort naalden bij. Zitten in het doosje van de puregon.
ik hoor helemaal niemand met lage dosis puregon..... Zal het ermee te maken hebben dat mijn eitje met clomid 150 wel groeide maar niet hard genoeg?
Kan ook nog aan de behandeling liggen en het ziekenhuis. Ik ben nu bezig met ivf. Met de iui begon ik met 75eh gonal-f. En dat is elke keer opgehoogd, gezien ik minimale eitjes had. Maar weet van iemand anders (ander ziekenhuis) dat die begon met 37,5eh gonal-f. Voor iui mag je maar max 2 of 3 eitjes hebben, dus beginnen ze laag en hogen zonodig op. Terwijl bij ivf willen ze graag een stuk of 10 eitjes hebben. Als ze te hoog beginnen en je hebt ineens 5 eitjes dan wordt de poging ook gestaakt en dat is zonde.