Lamellen moet je echt niet doen bij een witte vloer. Zorgt erg voor kilte. warme gordijnen, leuke kleden, zou echt veel schelen. Verder een leuk kinderhoekje maken met kleur en warm kleed. 2 vliegen in 1 klap, lekker plekje voor je zoon en warmte in huis.
Ik zou inderdaad een mooie laminaatvloer neerleggen.. Mooie gordijnen, en wat meer tierelantijntjes aan de wand, of juist spelen met verschillende warme kleuren op de muur. Die witte tegenvloer doet het m vooral.
Mijn ouders hadden ook plavuizen en het bedrijf waar ze de pvc vloer hebben gekocht, hebben eerst een laag over de plavuizen gelegd en zo dus de vloer geëgaliseerd
Dit is niet mijn huis, maar geeft even een beeld wat er met je vloer gebeurt als je meer kleur toevoegd. Een vloerkleed erin en een muurtje schilderen doet wonderen.
Mooi voorbeeld! En stel nou dat je ook nog die vloer weg zou kunnen werken, dan heb je helemaal een compleet ander huis. Echt TS, er heus wat te doen aan jouw woonkamer
Ik zou zeker kiezen voor een mooie laminaatvloer en dit kun je gewoon over je plavuizen vloer leggen incl verwarmingsleidingen. Die vreselijke lamellen eruit zou ik zeggen.Dat die dingen nog bestaan haha.Is leuk voor een dokters-praktijk of kantoor maar niet in een woonkamer. Als je dit aanpakt krijg je een fantastische woonkamer. Succes!! PS:de muren ook een leuk kleurtje.
Als je budget hebt zou ik meteen iets aan de vloer laten doen idd. Je kunt je laten adviseren over de mogelijkheden er iets overheen te leggen. Verder zou ik de muren donkerder maken in een grijs/beige tint zoals hiervoor ook al gesuggereerd. Dit is relatief eenvoudig en zou ik sowieso doen denk ik, of die vloer nu wel of niet vervangen wordt. Lekker de kozijnen mooi in 90/10 hoogglans en t is weer poepiechique. Ook de lamellen zou ik vervangen door gordijnen of inbetweens. Deze kunnen duur zijn maar zijn ook al heel voordelig te koop. Een vloerkleed is lekker voor de kleine en geeft ook iets knus. En dat is de basis. Met accessoires kleed je het daarna vast makkelijk zelf verder aan. Mooie grote potten met groen, lampenkappen etc. Veel plezier met restylen 😉😀 het wordt vast prachtig!!
Ik denk dat je bij de ikea wel goedkoop kunt slagen. Gordijnen laminaat (evt) Mooi kleed. Ook zou ik een kleur op de muur doen.
Een andere vloer zou echt een wereld van verschil al maken, maar ik zou ook echt kleur op de muren gaan gooien. Dat nisje met de eethoek erin: daar kun je de binnenmuren een donkerder tint geven dan de muren eromheen, waardoor je een intiem sfeertje creeert. Mooie lamp erbij, en dan ziet je kamer er al heel anders uit. Verder ook echt gordijnen: dan klinkt het ook veel gezelliger en minder hol
Mooie donkere laminaatvloer, mooie grijze gordijnen en dan een zand of kleikleur verf op de muren. Dan is het al totaal anders! Wij zijn ook druk bezig met verbouwen en aanpassen en hebben de hele witte muur nu grijs gemaakt. De grijze muur wordt doorgetrokken door de hele keuken heen, de keuken ligt er helemaal uit en er is van alles gedaan en donderdag kunnen we deze door gaan schilderen. Vloerkleed gaat weg en komt een grijs bruine voor terug en de vloer zelf gaat er in januari uit. Een vloer doet echt wonderen.
Gordijnen!!! Hoeft helemaal niet duur te zijn, kwantum of leen bakker hebben vaak wel mooie stoffen voor een aardige prijs. Kleur op de muur! Ga dan voor warme aardetinten, maar ga vooral combineren! Niet 1 kleur, maar meerdere. Wij hebben bijvoorbeeld geen enkele witte wand in de woonkamer. Probeer buiten de standaard kleuren te denken, zoals terracotta en grijs. Maar vooral: DURF! Bedenk wat voor stijl je wil en ga winkelen bij de action, leen bakker, Xenos of wibra. Leuke dingetjes voor relatief weinig geld. Voor bijvoorbeeld een hoekje/nis, zou je kunnen kijken bij een kringloopwinkel voor een fijne fauteuil, met tafeltje en lamp. Vaas met verse bloemen, waxine lichtjes et voilà
Een vriendin heeft ook een witte plavuizen vloer met witte muren, echter zij heeft houten meubels, een bruine bankstel met een vloerkleed. Als je een andere vloer niet ziet zitten.. Meubels in een andere kleur (of verven of op MP zetten en andere via MP kopen) Een vloerkleed. Zoiets voor de tv meubel.. We hebben ook zoiets gemaakt. Kan je makkelijk zelf maken. Tv wand van steigerhout. Door MeubelmakerijdAulnis
Zoek een kleurtje uit dat je leuk vind... bijvoorbeeld grijs? Koop daar accesoires van kleedje leuke kussentjes misschien taupe of donkere gordijnen erbij... misschien toch een andere vloer als dat in je budget past. volgens mij kan je plavuizen ook verven. geen idee hoe en of dat goed gaat...
Lamellen weg dat vind ik zo kantoor achting aandoen, mooie rolgordijnen of gordijnen. Mooie warme kleur op de muur, en een mooi groot vloerkleed in warme kleur. Met de lamellen weg en kleur op de muur heb je al heel ander beeld. Succes
Heel veel tips sluit ik me ook bij aan Geen witte tegels EN witte meubels. Of witte vloer of witte meubels. Dus i.d. zoals velen zeggen andere vloer.. Of dus andere meubels. ( ik zou zeker een andere vloer willen.. maar ja ) Als je daar niet voor gaat. Id meer kleur in je meubels. Houten eet-tafel houten dressoir. En gordijnen i.d. lamellen weg doen. Vooral " levende" materialen zoals hout of wol toevoegen doet vaak veel. En plantjes.. niet overdrijven maar her en der wat groen doet ook wat. Ander kleurtje op de muur en s` avonds doet verlichting veel. Mooie sfeerverlichting is belangrijk voor gezelligheid. In nisjes kan je leuk kaarsjes zetten bv Ben benieuwd naar de " after" foto`s ..