Warm gekleurde vloer. In het ideale geval nog een open haard etbij (vast niet haalbaar haha). Andere kleur eettafel.
Low budget: Een vloerkleed Kleurrijk kleedje/ loper over de tafel Als de vakjeskast een ikea kast is deels kleurrijke of houtkleurige panelen ervoor (houtkleurig plakplastic kan bijv. Op wit) Iets aan de muur. Kinderstoel staat ook niet leuk, misschien fatboy achtig iets?
Nou dit is heel simpel te doen: Andere vloer, muren sausen , gordijnen en kleur accessoires. Geen budget voor een andere vloer? Vooral een groot gekleurd vloerkleed (Y) en gordijnen in dezelfde kleur als het kleed.
warme kleur op de muren (zand), houten vloer dat doet al wonderen.. dat kille komt puur door de witte tegels. dat oogt heel klinisch
Wij hebben ook eitte tegels maar vind het nu niet direct kil ogen. De meubels zijn meer msn zn smaak dan mijn smaak maar dat is een ander verhaal. Wel een foto van 'savonds dus een beetje schemerig.
Mijn vriend had alles hard wit geschilderd. Ik vond dat kil. Nu is alles cremewit, dus een paar tint donkerder. Toch een wereld van verschil. Kasten ed zijn hier wit. Vloer en banken zwart. Deuren en accenten, zoals kussens, vazen, zelfs de vogelkooi en keukenkastjes, zijn kersenrood. Zo is hier een witte steriele kamer heel warm geworden.
Wij hebben ook een witte vloer (laminaat). Konden door donkere meubels en een stenen muur toch sfeer erin krijgen. (Edit; sorry, ik weet niet waarom de foto ondersteboven geplaatst word )
Je zou misschien kunnen beginnen met de voegen wit te maken. Dat kan volgens mij redelijk makkelijk. Dan ziet het er al heel anders uit.
Ik zie in elk geval wel aan de voorbeelden dan het zeker ook anders kan als we andere kleur meubels kiezen... Onze meubels zijn allemaal meegekomen uit ons oude huis, waar we dus wél laminaat hadden. En in combinatie daarmee zag het er leuk uit. Maar nu is het dus niks meer, maar alles vervangen gaat niet lukken.... Maar ik heb zeker wat handvaten, te beginnen met het uitzoeken van gordijnen
Als je een kleed onder de eettafel legt en een onder je salontafel, dan hoef je deze witte meubels niet te vervangen. De witte kast tegen de muur, muur een andere kleur geven. Dat werkt ook!
ai. wat een kille vloer! Jammer dat het waarschijnlijk niet anders kan.. Ik zou zeggen een taupe of andere warme kleur op 1 muur met meer accessoires in die kleur. mooie warme gordijnen.. En inderdaad een mooi hoogpolig vloerkleed
Ik zou persoonlijk de muren en het plafont wat kleur geven en gordijntjes ophangen. Ik heb overigens dezelfde vloer als jou, alleen liggen mijn tegels anders.
We gaan vanavond ook even met de meubels schuiven waarschijnlijk. Vind het wel een leuk idee om juist een zithoekje te maken bij de nis en dan de tafel juist waar nu de bank staat.... Even kijken hoe dat staat.