Als een nieuwe vloer niet gaat lukken zou ik kijken of je de voegen wit kunt maken. Dat geeft een heel amdere sfeer direct. Zag laatst op een site waar een badkamer onder handen genomen werd, maakte zo veel verschil! Als je er daarna een groot vloerkleed erbij doet en een kleurtje op de muren zou je heel veel verschil zien denk ik. Je oude badkamer opknappen (#2) - 2WMN Je oude badkamer opknappen (#3) - 2WMN
Kijk eens op interiorjunkie.com Hier kan je veel inspiratie op doen en er is ook een leuke DIY rubriek. Een witte vloer hoeft niet "koud" te zijn. Ik zou de voegen wit maken en met hout gaan werken ed. En die lamellen... echt vervangen voor gordijnen! In combinatie met de vloer doet het ontzettend kantoorlook aan. Ben benieuwd naar het resultaat!
het is vrij wit witte tegels witte meubels ik zou kiezen voor een warme laminaat vloer, houten meubels en rode of zwarte gordijnen staat een stuk warmer, je zou ook een muur grijs kunnen verven
Ik zou idd een mooie nieuwe vloer laten leggen en gordijnen of van die mooie rolgordijnen met licht / donker ipv de lamellen. De muren zou ik wit laten en dan kleur aanbrengen dmv accesoires. Kijk eens op pinterest. http://www.pinterest.com/search/pins/?q=interior%20diy&term_meta%5B%5D=interior%7Ctyped&term_meta%5B%5D=diy%7Ctyped Hier staan veel leuke diy ideeen op .
Sorry, nog 1 vraag: welke kleur zouden jullie doen?? Ik neig zelf naar grijs in combinatie met blauwtinten, maar we hebben ook pas geleden een canvas gekocht met rode tulpen erop (als in: vorige week!) en dat vind ik dan weer zonde om die direct weg te halen Stom eigenlijk, had ik beter over na moeten denken
Oeh ik zou zeker GEEN grijs blauw doen. Dan wordt het helemaal een kille bedoeling. Ik zou kijken naar warme grijs/bruin tinten.
Ik vond het op deze foto wel mooi staan: http://www.zwangerschapspagina.nl/17908527-post66.html O maar dat is inderdaad ook meer grijsbruin in geen blauw natuurlijk
Aii die vloer vind ik echt heel erg... Heb wel vaker huizen gezien met zoiets vloer en het is idd heel kil en ongezellig. Meubels kan je later altijd nog vervangen maar nu eerst die vloer. Dat is het belangrijkste en kan al een heel verschil geven. Ook die lamellen zou ik vervangen voor gordijnen of vitrage. Ik ben wel heel benieuwd naar hoe je huis er uitziet met een andere vloer Succes! Btw.. ik heb ook weinig kleur in huis, maar door middel van gezellig decoratie (van hout bijv.) is dat juist mooi.