Wij hebben nu ongeveer dezelfde kleuren in de woonkamer. De donkere tint hebben wij iets donkerder omdat dat de muur is bij ons die echt al het licht krijgt en de lichte tint net iets lichter. Verder hebben wij overall vinyl liggen, het is maar een council huurhuis (uk) met gebreken (schimmel) dus daar ga ik echt geen dure dingen inleggen. Hou er rekening mee dat alles piepklein is maar keuken, woonkamer, 2 halletjes, 2 slaapkamers, toilet en badkamer waren we ongeveer £1300 kwijt. Plaatsen inbegrepen.
Dank je Maar zijn teller loopt niet door tot na de 1 jaar en ik vergeet hem elke keer te verwijderen Hij is inmiddels alweer 3 weken jarig volgens de ticker. Ga hem nu direct weg doen
Valt tot nu toe best mee. Hij is laatst een tand door zijn lip gevallen bij mijn ouders op het laminaat. Hier nog nooit een echte verwonding gehad
klopt, maar persoonlijk vind ik plavuizen het schoonst, kun je lekker op boenen met een boenbezem hahaha, maar uiteraard is vinyl ook goed schoon te houden.
Het oogt al minder kil op je laatste foto's Bolkje! Ik vind overigens dat klokding ook heel heel lelijk en koud... (sorry) Dat vind ik zo'n strak plastic wachtkamer/kantoor-ding. En een leuke, knusse klok is echt spotgoedkoop! Zie ze heel vaak bij de Action, de Praxis, Kwantum etc. En dan voor onder de 20 euro.
Nieuwe foto's zijn inderdaad al veel beter! Wat een verschil al door een beetje simpel schuiven met je meubels! Kleurencombinatie is idd mooi! Muren in een beige tint en de gordijnen ook. Aqua / zeegroene kussentjes op de bank en nog wat leuke accessoires erbij en klaar ben je. Al een idee over de vloer?
We zitten er nu over te denken om inderdaad laminaat te nemen en dan de keuken wel met tegels te laten... Maar daar moeten we wel even voor sparen om alles te doen, dus het zal in etappes gaan.... Zoontje vindt het trouwens ook helemaal geweldig, hij kwam beneden en hij begon gelijk overal naar te wijzen en riep dat! bij alles wat ie aanwees. Net of ie ging aanwijzen wat er allemaal was verandert
Ik zou zeggen; een PVC vloer erin. Hebben wij ook echt ideaal! Super makkelijk en dun. Verder mis ik gordijnen! Lekker leuk kleur werkje erin. Zoals je het nu hebt neergezet is het ook al veel leuker! Alleen zou ik die tulpen wel gelijk achter de tafel hangen ipv op zon raar plekje.. Succes!
ik zou aan de grote dingen niets veranderen, wel zou ik wat paarse tinten hier een daar erin doen, lees een grote plantenpot lila met grote plant erin, lila sierkussentjes op de banken lila fotolijsten hiermee schiet je al een heel end op, lila kan natuurlijk ook een andere mooie kleur zijn naar jou smaak, maar ik denk vooral omdat het heel erg wit is dat je met accessoires in kleur erg ver komt
Wij hebben ook heel licht natuursteen op de vloer, net niet wit. Muren en plafond zijn bij ons ook wit. Onze meubels zijn kersenkleurig hout. De bank is donkerbruin en we hebben twee gebroken witte fauteuils. We hebben nu 1 muur in een soort bruintint geverfd. Het is niet helemaal de kleur geworden die ik voor ogen had (beetje babypoepkleurtje, haha), maar het is toch wel leuker dan wit. In de kamer ligt een bruin vloerkleed. Voor de ramen hangt witte vitrage met een figuurtje. Ik ben ook niet zo'n held met andere kleuren enzo, dus het is nogal veilig en basaal, maar ik vind het in elk geval niet saai of kil
Ik heb ook gelijk 3 puntjes. - gebrek aan 'warme' items als een kleed en kussens - heel koude kille vloer - teveel wit, ook op de muren. Zal even een fotootje van hier bijvoegen, ik heb gekozen voor wit/grijs laminaat, alle muren wit maar 1 muur behangen. En alleen maar witte en grijze meubels. En toch vind ik het heel sfeervol zonder kleurexplosie
Wat leuk die combinatie van dat behang en het laminaat, het lijkt net alsof het laminaat door gaat op de muur.