Hier dan mijn bevallingsverhaal. Ik liep al 1,5 week met voorweeën en had met 38 weken al 2 cm ontsluiting. de vk heeft me toen gestript maar dit mocht niet baten. Zondag op maandag nacht begonnen de weeën maar die hielden om 5 uur 'smorgen helemaal op. De hele dag verder niets. Op 5 november om kwart over 6 ´savonds braken mijn vliezen. vk gebelt om die op de hoogte te brengen en die zou later komen kijken eerst even afwachten of de weeën uit zich elf op gang ouden komen. Om kwart over 7 begonnen mijn weeën. Vk is om 10 uur komen kijken en ik had 4 cm ontsluiting. Om half 11 waren we in het ziekenhuis. Ik kon de weeën nog goed opvangen. Een uurtje later zat ik op 5 cm. Hierna kreeg ik verschrikkelijke rugweeën. Ik heb gevraagd om pijnstilling. Dit is overlegt met de gyn. Ik zou pijnstilling krijgen per infuus. Toen dit werd klaar gemaakt kreeg ik nog meer rugweeën, kon ze bijna niet wegpuffen. Toen het infuus klaar was heeft de vk nogmaals gekeken en ik had 9 cm ontsluiting. Kreeg dus geen pijnstilling! De laatste cm is weggeduwd en na 38 minuten persen is onze dochter om 02:41 geboren. Al met al een een snelle bevalling.( 4 uurtjes) Om ongeveer 5 uur waren we weer thuis. Onze kleine meid doet het erg goed. Liefs Lydia
Lieve Lydia en man Super zeg, dat je zo'n goede bevalling hebt gehad! Nu heerlijk genieten van jullie mooie meisje! Hele dikke knuffel en nogmaals gefeliciteerd! Elmo
hoi hoi van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en nu lekker genieten van jullie kraamtijd groetjes nathalie