Hallo ik ben 2 maand geleden bevallen van een prachtige zoon ! mijn zoontje heet Axel en is geboren op 14 december 2014 Normaal was het uitgerekend voor 24 december 2014 maar hij is 10 daagjes vroeger geboren ^^ het ging sneller dan verwacht, dinsdag op controle geweest en had geen ontsluiting en 5 dagen later was mijn water gebroken. Mijn bevalling ging een beetje te vlot en daardoor had mijn ventje een gebroken sleutelbeentje, ze konden hem niet op tijd verdraaien dus is hij er zo recht uitgekomen. Maar nu is het genezen hier is een foto van mijne prachtige jongen 6 weken oud 9 weken oud
Wauw, wat een mooi mannetje!! Gefeliciteerd hoor! Zo te horen is het volop genieten! Fijn dat zijn sleutelbeentje weer geheeld is.
Danku allemaal en idd het heeft kleine plukjes haar maar nog niet veel, vind het makkelijk moet zijn haartjes niet kammen en met een washandje over zijn kopje wrijven en het is klaar maar nu vinden we dat zijn haar mag groeie want we zijn benieuwd naar zijn haarkleur voor de moment is het blond ^^