Mijn bevallingsverhaal. Ik ben begonnen om 01:10 met de eerste wee en meteen gaan timen. Ze kwamen best snel achter elkaar en moest bellen bij 5 min. Nou ik wachtte daar nog even mee tot ze om de drie min kwamen. De weeen zelf waren nog wel te dragen. Eenmaal bij de drie min toch maar even gebeld en ze kwam meteen langs. Nou uiteraard bij het voelen dook de kleine weer omhoog en geen weeen meer. Dus bleef ze met der twee vingers erin zitten om te wachten op een wee haha nou ontspannen kan je dan niet hoor. Dus zei ze na een uur om half vier was dat je heb nog steeds maar 2 cm 😦. Ik kom over twee uur wel even terug. Dacht echt nee he zo weinig oftewel eigenlijk niks erbij gekregen. Nou ze was nog geen vijf min weg en toen begon het hoor jeetje wat een weeenstorm achter elkaar. Om vijf uur zei ik, ik ga der bellen want die is niet te houden, kreeg ze niet weg gepuft. Rich was zo ontzettend lief voor me, voelde echt goed allemaal. Toen kwam de verloskunde weer langs en kraamhulp moest ook gebeld worden. Vruchtwater werd geprikt en daarna ging het heel snel. Mocht mijn eigen lichaam vertrouwen dus als ik wilde persen kon ik dat doen. Rond 6:24 had ik mijn eerste persewee en 6:25 is milano geboren. Hij is letterlijk gelanceerd. Oja mijn dochter heeft alles gehoord en wilde graag bij de bevalling zijn. Dus op jet allerlaatste heb ik besloten dat ze dat zelf mocht kiezen. Ze kwam bij mijn hoofd staan en heeft dat minuutje dus echt ook mee gemaakt en gezien haha. Was er mooi want ik keek naar haar meteen en zag traantjes. Ze was zo blij. Heb wel veel bloed verloren maar daar maakte ik me niet druk om. De verloskundige ging beneden even haar scharen schoonmaken en sneed zich zelf in der vinger. Rich stond er bij en daar ging ze hoor. Zo van der graatje af haha. Hij wilde 112 bellen maar gelukkig was de kraamhulp er ook dus na een minuutje was ze er weer. Het gaat bij ons nooit normaal dus waarom zou dat dan ook niet gebeuren haha. Ik kijk er tevreden naar terug en naar ons mooi mannetje. Rich is ook zo blij en wil hem alleen maar knuffelen. Sorry dat het zo lang werd haha maar ja dan heb je wel alles verteld toch