Afgelopen zaterdag...bijna 5 weken te vroeg is BINCK geboren! Hij ligt in de couveuse en weegt 3100 gram. Mijn bevallingsverhaal volgt nog maar ik lig met erg veel pijn in het zh (na operatie's + Keizersnee)...dus volgt later. Liefs van Mirre
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Heel veel sterkte in het ziekenhuis en dat jullie beide maar snel gezond naar huis mogen gaan.
Gefeliciteerd met jullie zoon! Dat hij maar snel groter en sterker mag worden, en beterschap voor jou!
gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!!!!!!!!!!! leuke naam ook!!!! ook ik hoop dat jullie beiden snel gezond zijn en naar huis mogen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Binck Leuke naam hoor! Knap maar gauw op en hopelijk mogen jullie snel naar huis.
Hoi naamgenoot, gefeliciteerd met jullie zoontje! Vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. Hopelijk knap je snel op en kun je gaan genieten van je jongens!
Lieve Mirre, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e mannetje Binck!!! Stoere naam hoor!!! En wat heeft de kleine man een mooi gewicht, voor 35 weken! Hopelijk knap jij snel op en mag Binck snel mee naar huis. Groetjes, Marloes