hoi meiden ik ben bevallen van een mooie zoon : quinten van der krogt 25-02-2010 00:27 3380 gram quinten is helemaal gezond en doet het prima is een heel mooi lief ventje en zijn heel gelukkig met hem de bevalling was erg zwaar en heeft 22 uur geduurt ik ben ook veel bloed verloren en een aardige knip gehad en dus hechtingen ik heb ook nog een flinke blaas onsteking en kan daarom niet plassen dus antibiotica en nu nog tot vrijdag een cateter zodat me blaas lekker tot rust kan komen over me bevalling : even kort 24 feb om 02:00 begonnen in de ochtend rond 08:00 3 cm rond 11:00 5 cm de hele middag blijven hangen op 5 cm een ruggeprik en wee'en opwekkers gehad in begin avond 6 cm toen rond 21:00 8 cm en al een beetje persdrang rond 23:45 10 cm en begonnen met persen na 45 min persen 00:27 is quinten op de wereld gekomen . sorry als er soms taal fouten in staan ik ben woord blint en schrijf dingen zoals ik denk hoe het moet groetjes dani en quinten en papa van quinten
gefeliciteerd en wat een mooie naam! Geniet lekker van je gezinnetje en hopelijk knap je snel weer op!