ik vind de eerste echo ook een meid. . zie geen balletjrs 'gelukkog' ontdek je het niet pas na de bevalling. als je al blauwe muren en kasten vol kleding hebt haha
Jou eerste foto is in echt niet te vergelijken met mijn jongens echo van 17+4 die ik hier heb ik denk dat je echoscopiste zich heeft vergist en dit echt een meid is
Wat schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je je er al helemaal op ingesteld had op een jongen.... Maar ook heel leuk natuurlijk! Het lijkt me beiden erg leuk Ik krijg er wel een beetje de kriebels van hoor... Hier met 13 weken pretecho , met grote slag om de arm een meid Met 16 weken geslachtsbepaling , ze twijfelde en durfde niks te zeggen Met 17 weken herkansing , een jongen Maar nu ik dit lees ben ik wel extra benieuwd of het klopt! Helaas geen fotos vh geslacht meegekregen.... 6 November is DE dag, dus nog 1,5 week wachten. En het belangrijkste is natuurlijk of ons kindje helemaal gezond is. Maar daarna ben ik wel erg benieuwd of het nog steeds een jochie is
@sanne dat kan ik me voorstellen wij hebben al n dochter. Dus ik weet hoe leuk het is ik denk dat ze het meestal goed zien, wij hadden net 'pech'. Zijn iig helemaal over de schrik heen en nu lekker op n roze wolkje
Hihi zo werd onze dochter een zoon die is nu ruim 15 maanden. De verloskundige en het pretechobureau zeiden allebei tegen de 20 maanden dat het een meisje was. Bij de 20 weken echo (met 21 weken) werd het opeens een ventje haha.
Het is voor de 16 weken sowieso érg lastig en zeker niet met zekerheid te zeggen wat het geslacht is... Het lijkt dan nog zoveel op elkaar en een clitoris kan dan inderdaad nog erg groot zijn! Het klopt ook wat mjs zegt, zelfs bij een kindje zelf is het rond die termijn echt nog heel erg lastig te vertellen... Vindt ook dat er tegenwoordig al vroeg een geslacht wordt genoemd, maar goed! Hier met 18 weken een jongen gezien en vandaag bevestigd bij de 20 weken echo!
Hier was het een meisje met de pretecho (14week). Bij de 20 weken echo riep de echoscopist dat het een jongen was.... Toen ging hij toch maar verder kijken , bleek inderdaad ook hier de navelstreng tussen de benen te zitten. Hij heeft wel 10 x zijn excuses aangeboden. Hij begreep niet hoe hij dat zag en had kunnen zeggen. Aan het einde was hij zo zeker " als het een jongen wordt kom ik alles over verven bij jullie."
Hier word ik toch wel een beetje bang van haha Wij hebben bij 16+2 te horen gekregen dat het een jongen is. Ze keek wel echt van onder tussen de beentjes in en vroeg eerst aan ons wat we dachten. Echt duidelijk een piemel met twee balletjes aan de zijkant en ze gaf ons gelijk. Wel vertelde ze dat het nooit 100% zeker is maar meteen erachter aan dat ze het zelf ook wel raar zou vinden als het nog zou veranderen. Nu denk ik dat ik het verven van de kamer toch maar ga uitstellen tot na de 20 weken echt en maar hopen dat er dan geen vergissing wordt gemaakt.........
Wat een verrassing zeg!!! En oei, moet ik nu ook gaan twijfelen?... Ik zelf had een vrij vroege geslachtsbepaling laten doen, namelijk met 15 weken al! De echoscopiste zei 100% zeker een jongen. Ik heb er ook meerdere foto's van. Maar door jullie verhalen hier, ga ik toch nog een beetje twijfelen eigenlijk.... Binnenkort maar zien met de 19 weken echo ha ha ha.
Help!! Nu word ik ook wel een beetje bang hoor.... Wij hebben met 15 weken een geslachtsbepaling gehad. Een jongetje zei ze. Nu vandaag weer een echo gehad met 19 weken. In eerste instantie dacht ze een meisje te zien en daarna weer een jongen. Wat denken jullie?? Hier de 2 van de 15 ween echo. Plaat er gelijk 1 achteraan van vandaag
En hier de foto van vandaag. 2 lange benen met een piepje ertussen zeggen ze. Krijgen wij dan echt een jongen?????? Ben nu toch wel een beetje zenuwachtig hoor........
De eerste twee foto's zou ik zeggen een jongen, maar goed, dat was dus nog wel erg vroeg. De tweede foto is niet zo heel erg duidelijk vind ik persoonlijk, maar zou ik in eerste instantie ook een meisje zeggen aangezien je duidelijk 3 streepjes ziet! Het beste kun je een foto hebben van de onderkant van de billen zeg maar... Maar je hebt de 20 weken echo nog tegoed denk ik??