Ik lees ook mee, wel steeds met veel spanning. ik vind jullie zoon en jullie als ouders echt geweldig. Ik duim en denk aan jullie!
...en het goede nieuws blijft maar duren. Vandaag is David van de hersenmonitor gegaan, is er een infuusje uit en hebben we weer heerlijk mogen buidelen! Ook hebben ze hem gewogen nu het meeste vocht weggetrokken is en weegt ie ruim een kilo! Ik ben nog steeds verbaasd
Jeetje meid, wat een goed nieuws! Durven jullie ms. ook weer een heel klein beetje adem te halen. Alhoewel elke dag natuurlijk weer spannend is.... Knuf voor David!
Wauw dit kleine knulletje is zo'n vechtersbaasje.. Hij gaat het vast nog heel ver schoppen in zijn leven !!! GEWELDIG !!!
Gefeliciteerd met David zijn eerste kilo. Hopende op nog een paar erbij. En veel positieve dagen zoals vandaag. Zet hem op kleine kanjer
De afgelopen dagen lijken weer gevuld te zijn met enkel vooruitgang. Hij zit weer op maximale hoeveelheid voeding. Hij krijgt nu alles over de maag, eerst had hij ook nog een duodenumsonde. Vandaag is hij naar lowflow overgeschakeld en dat gaat hartstikke goed, hij heeft nog geen enkel dipje gehad! Ik heb na deze zware week lekker iets voor mezelf gedaan; lekker gaan shoppen en sinds 10 maanden nog eens naar de kapper geweest Vriendlief gaat volgende week weer aan het werk (poging 2) en ik ben van plan naar huis te gaan. Ik ben het Ronaldmcdonald meer dan zat sinds er voortdurend gezeurd wordt over de minste kruimel of verdwaalde spaghettispriet. We zijn het enige "bewoners" deze week dus nu weten ze wie de schuldige is. Als ik dat zo teruglees klinkt het een beetje kinderachtig maar het is echt zo Ach, het zal ook wel betekenen dat ik het weer aankan om naar huis te gaan, ik kijk er ook echt naar uit om weer in mijn eigen bedje te slapen en aan mijn huishouden te beginnen want ik wil niet weten hoe het erbij ligt. Liefs, Larissa