Onze zoon David

Discussie in 'Prematuur' gestart door laravelk, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Hoi,

David is gisteren een stukje verhuisd op de NICU, naar de "stabiele" kant. Ondertussen is hij het ook niet meer eens met zn lowflow en gebruikt al zijn vrije wakkere tijd om dat ding los te peuteren, waardoor hij dus geregeld zonder ligt. Dat gaat eigenlijk best goed, dus de verpleegster verwacht ook wel dat de artsen het een dezer dagen zonder willen gaan proberen. De voeding loopt weer goed door maar echt groeien wil nog niet, hij blijft een beetje rond de kilo hangen, maar de ziekte zal zijn nasleep nog wel hebben. Verder genieten we echt van zijn lachstuipjes en wakkere momenten, heerlijk!

2. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Jeetje dat gaat goed met David. En hoe gaat het met jullie?

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Super hoor!! Echt goed om te horen.
    En hoe gaat het nu met jullie?

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    vriendlief is weer aan het werk, dat gaat nu wat beter dan een paar weken geleden. Ik heb echt wel een klap gehad van vorige week, ben nog steeds erg moe maar de angst dat er iets misgaat wordt steeds kleiner. Hij is ook alweer bijna 31 weken! De tijd lijkt dan toch sneller te gaan dan ik me 5 weken geleden kon voorstellen. Ik geniet zo van de kleine dingetjes die hij doet en onze momentjes samen. Ik moet ook mijn studie weer eens gaan oppakken, maar daar krijg ik me nog niet echt toe gezet. Dat ga ik doen als ik weer thuis ben volgende week.

5. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    He wat knap dat je vriend weer aan het werk is!!!
    En kan me voorstellen dat je je hoofd nog niet helemaal naar je studie hebt staan.

6. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Heel sterk en dapper trio zijn jullie hoor! ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Echt geweldig om je positieve berichten steeds te lezen! Geniet v deze prachtige dag!!

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Fijn he, dat zonnetje :)

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat fijn dat je zelfs het woord genieten gebruikt.
    Super dat je dat nu kunt/durft te doen.

Ben blij voor jullie!

10. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Wow wat goed om te lezen!

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    goed om te horen dat het nu weer beter gaat en dat hij is "verhuisd"...
    En over je studie, je kan ook besluiten om het even echt aan de kant te leggen tot David thuis is...
    En wat ik zou doen, ik vond het destijds heerlijk om naast de couveuse te zitten met een boek erbij, heb echt veel gelezen. Dat zou natuurlijk ook een studieboek kunnen zijn...

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Fijn dat jullie kleine man zo'n sprong vooruit heeft gemaakt!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wauw wat een mooie stap vooruit dat hij een klein stukje verhuisd is.. Wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn..

Iedere keer als ik dit topic open komt en zo'n groot gevoel van respect naar boven.. Ik kan niet met woorden beschrijven hoe onwijs sterk ik jullie vind !!!!!

14. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes, weer een stapje verder.

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoe gaat het nu met de kleine man?

16. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Het gaat heel goed met David, ik heb even niet ge-updated omdat er een vriendin op bezoek is en ik dus even moet afkicken van zp :)
    David ligt nog steeds zo nu en dan aan de lowflow, en daar bedoel ik mee dat het soms in zn neus zit, meestal ergens waar het niet hoort omdat hij er zo graag aan friemelt. Toch gaat het super, hij heeft alleen soms een dipje als je met hem bezig bent. Anders is hij heerlijk tevreden of hij nu wakker is of slaapt. Vorige week hadden ze de gehoortest gedaan en was één van de oren niet geslaagd, wat natuurlijk wel een beetje spannend was vanwege die hersenvliesontsteking. Gelukkig bleek gister dat het nu wel goed was! Ook de oogarts is langsgeweest en de ogen zien er goed uit. Verder woog hij vandaag al 1145gr en zie je hem met de dag "dikker" worden.
    Ik ben erg blij dat ik geen slecht nieuws heb, als hij zo door gaat mogen we hem maandag voor de eerste keer in bad doen.

Liefs,
    Larissa

17. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Oh wat leuk! Ik vond dat toen heel erg spannend, je kindje even helemaal van de monitoren af om in bad te gaan. Simone zat toen net weer op haar geboortegewicht volgens mij, dus zo rond de 1600 gram. We hebben toen alles gefilmd: SimoneInBad

Veel plezier!

18. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Wat een fijn nieuws!
    Geniet ervan maandag!

Liefs,

Patatje

19. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Telkens weer verbaasd over de snelle vooruitgang... :$

Héél veel plezier met het badje morgen, geniet er samen van! :)

20. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Wat een fijn nieuws.
    Geniet lekker van het badderen maandag.

Deel Deze Pagina