Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat een mooie naam. Heel veel sterkte met alle spanningen de komende tijd. Wens jullie alle goeds en dat David maar een sterke vent mag worden!
Gefeliciteerd met David, hij klinkt als een heel sterk mannetje dat hij zelf ademt! Afwachten hoe het verder gaat, en veel sterkte en geduld de komende tijd
Gefeliciteerd met je zoontje! Hij heeft wel een superstart zeg, en met 26 weken alleen een briesje in de neus is wel netjes, klinkt alsof je een sterk kindje op de wereld hebt gezet! Ik wens je veel sterkte de komende tijd, er gaat nog een hoop op je af komen. Die tip van de foto's is een goeie, al vond ik achteraf de filmpjes die we hadden gemaakt waardevoller, al zijn ze met je telefoon gemaakt, je zal ze later vaak terug willen zien....
Gefeliciteerd met jullie zoontje David! Wat fijn dat het zuurstofgehalte prima is! Sterkte in deze spannende periode en ik hoop dat hij goed groeit!
Van harte met de geboorte van jullie zoon!! Heftig allemaal maar hij heeft een goede start zo te horen!! Heel veel sterkte!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Mijn neef en zijn vrouw hebben ruim 7 weken geleden een dochtertje gekregen, ook met 26 weken. Ze kwam ook huilend ter wereld en ademde zelf. Ze heeft rond kerst een longontsteking gehad, is daar weer goed bovenop gekomen, is toen wel een aantal dagen beademd. Nu alleen zo'n apparaat voor de druk en wat extra zuurstof, dat zal ze de komende weken nog nodig hebben. Het is een lange weg voordat hij naar huis mag, hopelijk legt hij die weg goed af!
Gefeliciteerd met jullie David. Ik wens jullie enorm veel sterkte toe komende tijd en zal duimen dat het goed gaat met jullie mannetje
Gefeliciteerd met jullie wondertje David! Wat goed dat hij het af kan met een briesje in zijn neus. Misschien is het een ideetje voor jullie om een mooi schriftje of notitieboek te kopen en bij zijn couveuse te leggen. Je kan dan zelf je gedachten erin op schrijven maar ook bezoek kan er wat in kwijt. Mijn broertje lag ook als baby lang in het ziekenhuis en er hebben zelfs zusters in het boekje geschreven. Nu hij ouder is halen we er veel 'vergeten' herinneringen uit. Sterkte de komende tijd! Liefs, Sanne April-mama
Hey meis Hier iemand die met je mee schreef in het april mama topic.. Wat is het dan heftig om dit te lezen zeg!! Als eerste natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoon!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je zou willen dat de tijd wat sneller zou gaan.. Vanuit hier word heel hard voor jullie geduimd en aan jullie gedacht.. Sterkte de komende tijd, maar vooral ook: geniet van jullie kindje!!
Gefeliciteerd met jullie zoon en heel veel sterkte de komende tijd!!! Zo te horen is het een sterk kereltje, zet hem op!
Allereerst proficiat met de geboorte van David. Jullie gaan een hele pittige tijd tegemoed. Maar......Zo te lezen heeft hij een erg goede start gemaakt, en wat anderen ook al schrijven...het is onvoorstelbaar wat ze op de NICU allemaal kunnen. Ik ga ook heel hard duimen voor jullie!
Beste mama Lara, Van harte gefeliciteerd met jullie sterke zoon David! Knap van jou dat je al ruimte/tijd hebt gevonden om je verhaal hier te doen.... Je hebt de afgelopen dagen veel meegemaakt, maar wat geweldig dat jullie zoon een goede start heeft gemaakt!!! Ik hoop dat het allemaal goed met jullie blijft gaan en wens jullie veel liefdevolle en gelukkige momenten toe met elkaar! Groetjes Leonie Anita april-mama