Super fantastisch nieuws!!! Wat een geweldige kanjer is David toch! Het zal ook aan de ene kant wel ontzettend spannend zijn. Heel veel geluk met elkaar!
Wauw, wat is dit een fantastisch nieuws. Ik hoop dat hij zijn prikken goed gaat doorstaan. Wat geweldig om te weten dat hij binnen nu en een paar dagen naar huis mag.
Wat een fantastisch nieuws!! En dat gevoel dat je niet weet wat je moet denken en voelen herken ik heel goed! Ik ben nog even een middagje heerlijk langs een babywinkel gegaan om de allerlaatste dingetjes te kopen voor de thuiskomst. Dus nog heerlijk een avondje rommelen in het kamertje en alles helemaal klaar maken voor thuiskomst!! Ik duim nog even heel hard mee dat hij inderdaad morgen of overmorgen naar huis mag!
Super goed nieuws zeg!! en wat snel!!!!! Het enige wat ik je mee kan geven is genieten van alle momenten zijn naam uitwissen op het bord in het ziekenhuis en het naar buiten lopen en het thuis aan komen en het voor het eerst in zijn eigen bedje leggen. Beleef het heel bewust of anders maak overal een filmpje van zodat je het later nog vaker terug kan kijken. Ik heb daar veel aan gehad. ook dat er een paar dierbare mensen waren bij ons thuis komst (netzoals met een voldragen baby) dat gaf mij een heel goed gevoel ze hadden slingers gehangen en bloemen dat deed mij heel goed Geniet geniet en geniet van elk moment
Dag iedereen! David reageert helemaal niet op de vaccinatie dus morgenmiddag mogen we gaan! Het huis is aan kant, zijn bedje is klaar en ik vind het ongelooflijk spannend Jeetje, wie had 9 weken geleden kunnen bedenken dat we nu hier al zouden staan... Liefs, Larissa
Wauw, volgens mij heb je een record! Nog geen 35 weken als ik het goed heb he? Wonderkindje! Heel veel plezier morgen! Krijg je nog kraamzorg?
Dat had ik nog niet geregeld....morgen even heel snel bellen. Anders is er hulp genoeg, maar ik ben bang dat er nog heel veel vragen zullen opkomen. Hij is morgen inderdaad 34+6 ik ben apetrots
Wat goed en super spannend! Wat moet dat morgen geweldig voelen als je met de maxi cosi met David er in het ziekenhuis uit loopt . Geniet er van!
Zo geweldig!!!! Hij is nog zo ontzettend jong en nu al naar huis Wat fijn dat hij zijn inenting goed doorstaan heeft. Ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier wensen vandaag!! Wat zal het idd spannend zijn, maar wat onwijs heerlijk om hem mee te mogen nemen. Eindelijk!!!! GENIET ER VAN!!!
ik heb net het hele topic doorgelezen en elke keer weer met grote verbazing je berichtjes gelezen over hoe goed david het doet! ik wil je vooral heel veel succes en plezier wensen vandaag met de thuiskomst van jullie kleine stoere knulletje!!
Ik heb het hele topic van het begin af aan gevolgd, maar nog nooit gereageerd. WEl heel veel meegeleefd met jullie! Nu je dappere manneke naar huis mag wil ik jullie alle geluk van de wereld mee geven! Geniet er van! Jullie hebben echt een heel sterk ventje!!!! Hou je ons af en toe op de hoogte hoe het met jullie en jullie david gaat!!!?
Beste mama Lara, Wauw wat ongelovelijk dapper en sterk mannetje hebben jullie! hij mag eindelijk straks in zijn eigen bedje gaan slapen! Lekker thuis bij zijn papa en mama! wat zullen jullie trots zijn! Geniet maar fijn van het samen zijn!!!!! Liefs leonie
wauw Proficiat!! en super van je kanjer zeg!!! en dan te bedenken dat we gelijk opliepen Geniet ervan!