Wat goed nieuws zeg, helemaal super! Wat een knapperd is jullie mannetje. Klopt trouwens dat hij heel snel is, mijn meisje moest 4 maanden in zk blijven.
Go David, Go DAvid Go David. Joehoooooeeeee wat een geweldig mega super nieuws. Heeeeeeeeel veel succes vandaag en natuurlijk voor de komende tijd. Het zal genieten zijn maar zeker emotioneel ook niet makkelijk na alles wat er gebeurt is. Wij blijven aan jullie denken en voor jullie duimen. Welkom thuis lieve David. Geniet met volle teugen van je nieuwe leventje ventje!! Wat ben je toch een wonderkind.
Wat een geweldig nieuws, vandaag lekker naar huis, David heeft een mooie zonnige dag uitgekozen om lekker naar huis te gaan met jullie. Geniet maar fijn van elkaar. Gelukkig toch nog een paar uur kraamzorg is wel handig om even op gang te helpen. Veel plezier samen
Meid wat een geweldig nieuws dat hij naar huis mag! Wat zal dat voor je geweldig voelen als je met je mannetje het huis in stapt als gezin.. Geniet van je tijd! En wat een dapper ventje is het toch!! Groetjes Lautjuhhh en lautjuhhhman.
Wat geweldig dat hij naar huis mag zeg! Jeej wie had dat een paar weken geleden kunnen denken! David is echt een sterk mannetje!
Lieve knappe David, Eindelijk in je eigen badje bij papa en mama thuis.Wat fijn zeg! Heel veel geluk met z'n drietjes!
Wat een ontzettend bijzondere jongen is David!! Onze jongens (geboren 26,1) hebben 13 weken in het ziekenhuis doorgebracht en mochten een week voor de uitgerekende datum naar huis. Dat was al heel bijzonder. Kun je nagaan wat een wonder jullie David is!! Geniet van deze mooie dag. Een dag om nooit te vergeten. Wij eten nog steeds ieder jaar op 'thuiskomdag' een taartje...
Wat een mooi verhaal. Ik lees dit topic voor het eerst en kan echt genieten van het optimisme en de positiviteit waarmee er geschreven is. Een mooi en sterk knulletje hebben jullie. Van harte gefeliciteerd!
Wauw, nu eindelijk thuis dus. Geniet van jullie mannetje in zijn eigen bedje, in zijn eigen huissie. Zal ook wel raar zijn om niet meer op en neer te hoeven te sjeezen naar het ziekenhuis. Laat je even weten hoe het hem vergaat thuis?
Oja, verschiet er niks van als hij wat onrustige momenten heeft. Is natuurlijk heel anders in het ziekenhuis en thuis. Kan misschien ook de geluiden om zich heen missen, misschien kan je anders een radio zacht aan zetten mocht hij de stilte missen.
wauw wat geweldig! vandaag met je kleine man naar huis! wat is ie sterk! wat zullen jullie trots zijn, heerlijK! ik hoop dat jullie nu echt kunnen gaan genieten als gezinnetje!! heel veel geluk! voor jullie alledrie! @david: wauw mannetje, wat doe jij het goed! ik ben supertrots op je dat je zo sterk bent (geweest)! ga zo door kleine man en wordt nog groter en sterker! voor je het weet loop je je papa eruit! welkom thuis!
Wat een fantastisch nieuws! Wat zullen jullie blij zijn. Ook fijn van de kraamzorg. David is een super kind met super ouders!
wow wat een super goed nieuws zeg ga er maar lekker van genieten, jullie ventje is een vechter. maar kan ook niet anders met zulke sterke ouders!
We zijn thuis goed aangekomen, na een lange autorit omdat er (natuurlijk) vanalles afgesloten bleek te zijn. Ruim een uur hebben we over 18 kilometer gedaan. David leek er weinig last van te hebben, ondanks het feit dat de maxicosi met twee handdoeken en de verkleiner erin nog te groot was en verzuipend in zijn maatje50 jasje. De eerste twee uur moest hij heel erg wennen, geen oogje dicht gedaan. Nu ligt hij lekker te slapen in zijn eigen kleine wiegje. Ook drinkt hij hier goed Hoe ik vannacht aan mijn eigen nachtrust toe moet komen weet ik nog niet, ik ben nog niet gewend aan onze kruiken en heb geen idee of hij het nu goed, te warm of te koud heeft. Straks weer temperaturen, hoop dat ik het goed heb gedaan. Hij ligt in ieder geval heerlijk te lachstuipen. Ik daarentegen kon na thuiskomst alleen nog maar huilen, in een keer zoveel vertrouwen in mezelf kwijt. Even helemaal uitgehuild en me laten knuffelen en nu is het alweer wat beter. Morgen weer een nieuwe dag. Liefs, Larissa
Wow wat super dat David thuis is! Heerlijk dat hij lekker ligt te slapen nu in zijn eigen bedje. Heel veel succes meid, natuurlijk moet je even wennen maar David is lekker thuis bij zn papa en mama en dat is waar hij hoort. Heb vertrouwen in jezelf, je bent zn mama en je weet precies wat hij nodig heeft, echt waar!
Lekker in zijn eigen bedje waar hij hoort Niet zo gek hoor dat je alleen maar kon huilen, alle emoties van de afgelopen weken en de blijdschap dat hij naar huis mag, had het bij mijn oudste al toen we de afdeling verlieten Lekker genieten nu van jullie kanjer!
lieve Lara, Er staat alweer een stukje van jou over de thuiskomst, en wat een mooi open stukje zeg.... Vind het zo ongelovelijk knap hoe je de dingen verwoord, echt heel veel respect voor jou! Jou vertrouwen in jezelf zal met de dag groeien, je zult zulke sterke moeder intuitie voelen op een gegeven moment! Maar het is niet nix wat jullie zo de afgelopen weken hebben moeten doormaken... eerst was je zoontje aan zorg van het ziekenhuis/ meidsche staf overhandigt, maar ook bij jou krijgt hij de beste zorg die hij zich maar kan wensen! Ik ben daar van overtuigd! Ik vind je een kanjer! liefs leonie
Welkom thuis manneke!!!! Gefeliciteerd met zijn absurd snelle thuiskomst! Lekker van genieten. Heerlijk dat je nog kraamzorg hebt gekregen. Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen vannacht. Spannend he?! Het zal flink wennen zijn, maar het komt allemaal goed. Lekker gaan genieten, de rest komt later wel. Dikke knuff! Aleida