Gefeliciteerd. Heel goed dat hij huilend ter wereld kwam, wat eens sterk mannetje! Hoe gaat het nu? Ik hoop op een goede toekomst voor jullie! Sterkte...
Heel erg mooi! Zoveel woog een van onze zoontjes ook en dat is nu (net als zijn broer gelukkig) een vrolijke, gezonde peuter van 2... Super dat het zo goed gaat met hem en een prachtige foto! Hou je taai hoor!! (En als je eraan toe bent, bekijk dan de link in mijn onderschrift even...)
Prachtig ventje. Van harte gefeliciteerd. En wat goed dat hij en jullie het zo goed doen!! Hoop dat hij zo lekker door gaat en zo snel mogelijk met jullie mee mag! Geniet lekker!
Gefeliciteerd met jullie mooie, sterke mannetje David! Zal heftig zijn, maar probeer van alle momenten toch te genieten. Vooral buidelen is heerlijk! En dat vindt David ook! Sterkte en sukses de komende tijd....het is zo te lezen een vechtertje!
lara, ik zou die maand echt zowiezo blijven. Je zult het pas merken als je thuis komt, maar voor jezelf is het veel beter om dicht bij jullie knul te zijn, iook voor de verwerking straks. En wat een prachtig mannetje! Hij doet me aan ons zoontje denken, die is geboren met 1.250gram, maar is de tweede dag al afgevallen naar 900gram, dus ook zo'n klein ukkie. (is overigens helemaal goed mee gekomen) ps: ik wil je ook verwijzen naar de link in berichtje van Jipper, daar zul je heel veel aan hebben.
gefeliciteerd meis met je knul en wat doet hij het goed zeg wat een super mooi jongen maak maar lekker veel fototjes hoor
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje... Wel even schrikken hoor!! Maar gelukkig gaat alles goed met hem! Gelukkig is t een vechtertje, en hopen dat de tijd een beetje snel gaat & dat jullie m snel mee naar huis kunnen nemen! En wat een super foto zeg, wat een lief mannetje!! Kan me niet voorstellen dat ons mannetje in mn buik en nu ook al zo uit ziet... Geweldig! Neem je rust, en probeer ook te genieten!! X Fabienne
Lara wat een prachtige foto, en wat fijn om te lezen dat jullie mannetje zo sterk is !! David, papa en mama... ZET HEM OP !!!
Wat een mooi mannetje! hij ziet er echt super gezond uit, prachtig van kleur!!! Hoe moeilijk ook, probeer ook af en toe te rusten, je komt anders jezelf tegen. Het is niet niks, wat jullie meemaken. Maak idd veel foto's ik heb spijt dat ik het niet gedaan heb! dikke kus van het mooie ventje!!
Wat is David een prachtig ventje zeg! Daar mag je met recht supertrots op zijn! Hoe gaat het nu met hem?
wat een mooi mannetje en super dat hij huilend ter wereld is gekomen zeg. Fijn dat je zo lekker gebuideld hebt.. Inderdaad wat adi zegt , blijf in ieder geval die maand. Heen en weer reizen is erg vermoeiend, en wij hebben het "slechts" 2 weken hoeven doen. ik ben zelf na de bevalling de volgende dag naar huis gegaan voor mijn zoontje, achteraf had het waarschijnlijk voor mij beter geweest om nog een paar dagen te blijven.denk ook aan jezelf, hoe moeilijk het ook is. Heel veel sterkte met jullie mannetje..
Goedenavond iedereen, David doet het nog steeds geweldig. Zo goed dat ze hem vanmiddag aan de lowflow hebben gelegd, wat een beetje te optimistisch was Toen we binnenkwamen deed hij het 15 minuten heel goed, maar toen kreeg hij steeds meer dalingen en heb ik gevraagd hem toch maar weer aan de CPAP te leggen. Dat hebben ze gedaan, en niet meer op 3 maar op 2 en dat lijkt net het tussenstapje dat hij nodig heeft. Ook hebben ze hem vandaag gewogen. Zondag woog hij 800, vandaag 810 dus ik was erg blij dat hij niet verder afgevallen was. Ik heb voor het eerst zijn luiertje verschoond, had verwacht dat ik het heel spannend zou vinden, maar het viel reuze mee. Ongelooflijk hoe veel kracht zo'n klein ventje al in zn benen kan hebben. Papa is net gaan buidelen, ik ontdekte vanmiddag dat ik een koortslip heb....nooit eerder gehad voor zover ik weet, maar mijn weerstand lijdt ook wel onder de stress. Ik blijf maar even uit de buurt, en ga morgen met een mondkapje.
Gefeliciteerd en wat een prachtig kindje! en wat fijn dat het relatief zo goed met hem gaat! ik hoop dat deze positieve lijn zich doorzet. Veel sterkte voor jullie allemaal!
Wat super dat je zoontje het zo geweldig doet! Wat een sterk mannetje is het, jullie zijn er zeker heel trots op! Mbt de koortslip, het is inderdaad zo dat je lichaam nu heel veel te verwerken heeft en je veel minder weerstand hebt. Hier kwamen in die tijd ook constant koortslippen opzetten. Haal zo'n koortslip plijster, dan is het blaasje goed afgeschermd, en dan kun je daaroverheen een mondkapje doen, en je handen goed desinfecteren