Lieve Lara . Gefeliciteerd met de geboorte van David . Wat een kanjer ! Heel veel sterkte de komende tijd , luister goed naar je moederhart , je weet echt wat het beste is voor jullie kindje . Liefs edith Mama van mees* Geniet ervan .
Goedemorgen, Met David gaat het nog steeds goed, al had hij gisteren wat meer dalingen dan gewoonlijk en ook wat meer slijm in zijn keeltje. Hij schijnt ook nog zouten uit te plassen, maar daar moesten we ons maar geen zorgen over maken, dat zou wel bijtrekken. Zijn nacht was dan wel weer goed en vanmorgen vond ik hem lekker actief en heb ik geen dalingen meer gezien. Het leek wel alsof hij uit zijn couveuse wilde klimmen en na alle inspanningen lag hij dan ook bijna overdwars Wat mij verbaasde is dat hij zijn hoofdje op kan tillen en om kan draaien, dat heeft hij eergister ontdekt. Vandaag gaan ze hem opnieuw wegen, ik ben benieuwd... Ikzelf ben nu in Groningen om examen (Finse taalvaardigheid) te gaan doen. Ik merk dat het erg lastig is om zo ver weg van het ziekenhuis (Zwolle) te zijn, het is dan ook de eerste keer dat ik meer dan 5 kilometer van het ziekenhuis ben. Ach,...een moederhart...
Wat kan ik me dat goed voorstellen. Veel suc6. En wat knap dat jullie ventje het zo goed doet. Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is!! Fijne dag.
wauw al het hoofdje optillen echt knap wat een sterkte zoontje hebben jullie! succes bij je examen je kan he
Wauw lara, wat goed dat hij ontdekt heeft hoe hij zijn hoofdje optilt, en wat fijn dat hij zo actief is !! Hoe is je examen gegaan ??
Super dat het zo goed met hem gaat. Bijzonder dat ze al zo sterk zijn hè? Onze zoontjes draaiden hun hoofd soms om met NPT (beademing) en al... Grappig, maar ook lastig... Overigens vind ik jou ook heel erg knap!! Dat jij je ertoe kunt zetten om nu examen te gaan doen. Petje af hoor!! Hopelijk is het goed gegaan. Maar pas wel op dat je jezelf niet voorbij loopt. Het is niet niets wat je nu meemaakt!!
Ik moet even kwijt dat ik t ontzettend knap vind dat je nu al examen gaat doen! Je bent pas bevallen! Ook heb ik heel veel respect voor je, mijn dochtertje is geboren met 35 w 5d en heb dat best heftig ervaren. Als ik je verhaaltjes lees kom je zeer positief en krachtig over... Ik heb hier enorm veel bewondering voor! Laat je zelf af en toe ook maar eens gaan en krop niet alles op! Probeer zoveel mogelijk te genieten van david want zo te horen doet hij het erg goed! Liefs ramona
Hoi iedereen, Mijn examen is best goed gegaan (denk ik), ik ben blij dat ik pas daarna hoorde dat hij wéér afgevallen was. Hij weegt nu nog maar 730 en moet nu toch echt gaan groeien. Ze vinden ook dat hij wel erg veel poept de afgelopen paar dagen dus moet ik bijhouden wat ik eet om te kijken of het misschien iets in mijn voeding is. Ze voegen nu breastmilk fortifier toe en gaan hem elke dag wegen, want hij mag nu niet meer afvallen. Wat mezelf betreft, ik ben wel vaak verdrietig maar kan er beter mee omgaan dan ik zelf verwacht had. Elke dag een huilbui en dan kan ik er weer tegenaan. Hoe lang ik nog zo positief kan blijven weet ik niet, maar voorlopig gaat het aardig. Kolven gaat niet zo super, ik voel me meer een melkkoe dan een mama.... Ik krijg trouwens net een mailtje dat ik een 8 heb voor mijn examen, dat is het voordeel van enige leerling zijn.
Finse taalvaardigheid? Hoort dat bij Scandinavistiek? Ik heb vorig jaar mijn propedeuse gehaald aan de UvA (Deens) Fijn he als je babytje weer een draadje minder aan zijn lijfje heeft, elk draadje minder is een stapje verder! Ik verbaas me een beetje dat ze nu pas BMF aan de melk toevoegen, bij ons deden ze dat vanaf het begin, we hebben het zelfs nog voor 3 weken mee naar huis gekregen toen ze thuis kwam. Wel goed dat je gewoon doorkolft, het zal uiteindelijk wel beter gaan, en het is zo belangrijk voor hem! Zet hem op!
Fins valt onder Finoegristiek (Fins, Hongaars, Estisch etc.) omdat het niet bij de scandinavische talen hoort. Een vriendin van mij doet ook Deens, leuk taaltje Ze zeiden dat ze die BMF pas later wilden toevoegen omdat hij nog zo jong is. Waarom dat weet ik niet, hopen maar dat het een beetje helpt.
Wat een super en knap ventje hebben jullie. Ik ben blij dat hij het naar verwachting zo goed doet, minder is natuurlijk dat hij weer was afgevallen. Hopelijk nu weer een stijgende lijn. Kanp zeg van je examen. Goed punt zeg.