Lara, wat ben jij super sterk en positief!! Zeker weten dat die kleine knappe knul van je die genen van zijn mama heeft. Ik blijf je volgen en duim voor een goede vooruitgang voor je mannetje. Hou je taai he.
Gefeliciteerd met jullie mooie zoontje! Wat een ontzettend sterk mannetje is hij! En wat een dappere mama! Hopelijk gaat alles goed Veel liefs
Lara, de naam van je zoontje trok mijn aandacht, omdat mijn oudste ook zo heet. Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk de komende tijd. Het zal vast zwaar worden, maar als ik lees dat jij na een paar weken alweer tot een examen in staat bent, dan zal David vast net zo sterk zijn als zijn moeder en uitgroeien tot Hollands Welvaren. Liefs, Luppy
Hey, Ik had je topic niet eerder gezien, maar bij deze van harte gefeliciteerd met je prachtige zoontje David! Wat een schatje! Ik wil je even heel veel succes en goede moed wensen voor de komende tijd. Wat fijn dat hij nu toch groeit!! Hopelijk gaat het nu bergopwaarts de komende tijd! Groeten, Gentle