vannacht om 3.00 werd ik wakker om te gaan plassen,voelde na de tijd een beetje menstruatie krampen,weer in bed gaan liggen maar kon niet meer slapen,en was dus klaarwakker. Ben uiteindelijk om 7.00 uur naar beneden gegaan,heb toen aldoor kleine krampjes gehad en heel veel harde buiken,die werden harder en heftiger rond een uur of 10. Ben toen even naar mijn ouders geweest,toch om 11 uur weer naar huis,en heb ik geslapen tot 12 uur. Toen werden de harde buiken pijnlijker,ik dacht dat het voorweeen waren,en wilde vanavond pas de vk bellen,want ik dacht: hoe langer ik wacht hoe meer ontsluiting door de harde buiken en hoe dichter bij de bevalling . Mijn man heeft me toch aangeraden om even te bellen,ze is gekomen een 15 min later,ze heeft gevoeld en ik had toch zeker 4 cm ontsluiting! ze zei dus ook ik ga niet meer weg nu,we gaan je vliezen breken over een half uur en dan kan je bevalling beginnen. dat ging dus allemaal heel snel wat we beiden niet verwacht hadden. eenmaal boven de vliezen gebroken,maar geen echte pijnlijke weeen,dat werd dus wachten en wachten,na een half uurtje 2 echte persweeen gehad en heb ik dus ook echt meegeperst,het laatste stukje kwam er mooi geen perswee meer en moest ik persen zonder een wee (had wel uitdrijving) vanzelf. tja en toen was hij er ook al! alles gezond en wel,ik geen hechtingen . jaylen weegt 3590 gr en is 50 cm lang. liefs miranda
Proficiat met de geboorte van Jaylen. Mooi gewichtje ook zeg! Geniet er nu maar super hard van! En een hele mooie naam! Liefs, Youngmom