Bij mijn ouders hebben wij gewoon kinderstoelen staan, maar bij mijn schoonzus niet. hebben jullie een idee hoe we de kinderen aan tafel krijgen?eigen kinderstoel meenemen ik weet dat je van die draagbare hebt, maar om nou voor 1 dag zo'n ding te kopen
kun je die niet die bij je schoonouders staan bij iemand in de wagen leggen en naar je schoonzus rijden... ( kweet niet hoever ze uit een wonen ) ,.
hmm kinderstoel van ikea is 10e dat is nog wel te doen voor die ene keer dat je weg bent (en die kan je op zich supermakkelijk meenemen.. ) wij hebben anne vorige keer op 2 kussens gezet en met een lange (zachte) riem een soort tuig gemaakt werkte ook (zag er alleen wat sadistisch uit.. maar ze vond het zelf geen punt)
Wij hebben standaard die van Ikea in de kofferbak liggen, ideaal! Naast het campingbedje Eet je anders nooit bij anderen dan? Zo ja, dan kunnen die stoelen verder ook nog wel van pas komen (als je er de ruimte voor hebt, maar echt, ze nemen niet veel plaats in!)
Toevallig zag ik dat ooit ergens een Sack'n Seat. Moet je even googelen dan vind je ze zo. Is volgens mij wel handig. Misschien heb je er wat aan.
Runner van het forum hier heeft ook zo'n Ikea stoel. Had ze mee toen ze bij ons kwam. Echt ideaal! Mn schoonouders hebben een stoeltje van het Kruidvat die je aan een tafel kunt hangen. Ook perfect (afgelopen week meegehad op vakantie, werkte super). Kostte bijna 20 euro. En wat wij ook wel eens gedaan hebben bij gebrek aan een stoel is kind zoals hierboven ook al staat met kussens op een stoel en dan een riem om het middel tegen vallen. Ging ook!
Hier hadden we dat vorig jaar ook, dat probleem. Wij hebben een chicco stoel die je helemaal kan inklappen en hadden die toen meegenomen. Na de kerst hadden we ze toch maar een ikea stoel kado gegeven Ze zitten toch nog vrij lang in de kinderstoelen, dus als we nu daar zijn, al is het voor visite gaat hij in de stoel zitten met wat drinken en een koekje. En voor die paar euro wat we eraan hebben uitgegeven hebben we toch al veel profijt van gehad! Maar ja voor bij je schoonzus zou ik het niet aanschaffen voor bij hun. Maar die ikea stoelen kan je ook helemaal uit elkaar halen (snel en makkelijk). Dus misschien als het vaker voorkomt toch aanschaffen?
Laatst gingen we bij vrienden eten en toen hadden ze het autostoeltje op de eetkamerstoel gezet. Werkte perfect, meneer zat als een echte koning aan het hoofd van de tafel! De stoel was met een riem aan de rugleuning van de stoel vastgemaakt. Wij hebben zelf een reiszitje, waarin hij kan zitten en met tuigjes vast in zit. die tuigjes gaan ook om de rugleuning van de gewone stoel, dan kunnen ze er niet uitklimmen of vallen. Het geheel bestaat uit tuigjes, dus kun je nog in je jaszak steken bij wijze van sprekehn. Kostte mij toen 20 euro, maar altijd handig om bij je te hebben. Gezien de leeftijd van je kids zullen ze goed rechtop kunnen blijven zitten, dus gaat het er alleen om dat ze niet van de stoel af willen kruipen. Ik weet niet meer precies waar ze van zijn (sorry, geen zin om naar zolder te lopen). Maar zit nu op internet te speuren Zie dat ze bij babydump (misschien ook andere babyzaken) tuigjes hebben voor 4,95! groetjes, Natasja groetjes, Natasja
Wij nemen onze eigen kinderstoel mee, lijkt mij de beste optie als je tenminste zoveel ruimte in je auto hebt.
wij hebben ook die van ikea, ook lekker handig in de camper. die aanhaker van de trekpleister/kruitvat hebben we ook, maar dan moet je wel een stevige tafel hebben. bij onze eigen tafel past hij niet omdat er een extra blad onder zit.
even naar ikea is wel handig. is toch vlak bij mij. en moet eerlijk zeggen dat we meestal mensen bij ons uitnodigen voor eten nu we kinderen hebben. mijn meiden kan ik ook echt niet langer dan 19.30 wakker houden, dan vallen ze om.
Dat wilde ik net voorstellen... Ideaal dat ding.. Zit hier standaard in de luiertas. Hij kan ook in een gewone kinderstoel in een restaurant ofzo... (vaak zit daar geen tuigje in) en als de leuning van de stoel wat te hoog is leg ik er gewoon een kussen onder... 1 kleine tip: Zog wel dat je een theedoek ofzo op de zitting van de stoel legt, want anders heb je kans dat de hele zitting vol eten ligt...
heb even gegoogled sack in seat ziet er ideaal uit, wat een uitvinding. maar jullie kinderen zitten er ook wel lekker in?
Jelle zit er heerlijk in... Ik was bang dat hij er misschien makkelijk uit zou vallen naar de zijkant, maar dat valt 100% mee... Je kunt hem best strak aantrekken.
Hier ook de Sack 'n Seat, ideaal! Simon zit er lekker in, en ook hier zit-ie standaard in de luiertas.
Ryan kan nog niet zitten maar ik had het ooit een keer gezien en het zag er erg handig uit, dus hier gaan we er ook binnenkort 1 kopen.