afgelopen zondagnacht belande ik om 1uur in de weeen..... nadat ik om 1700 smiddags nog maar 5 cm ontsluiting had , kreeg ik ruggeprik om wat te ontspannen. Om 1830 had ik 10cm ontsluiting. Half uur geperst , maar baby lag niet goed ingedaald... met spoed om kwart voor 9 naar de OK , de keizersnee was een verschrikking , wat deed dat pijn. MAAR om half 10 is onze zoon geboren!! we zijn nu weer lekker thuis... en proberen lekker bij te komen! Liefs Ella
gefeliciteerd meid geniet er van ik weet wat een keizersnede is heb er 3 gehad succes met het herstellen
Lieve Ella, Nogmaals van harte met jullie zoon! Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt maar nu al lekker kan genieten van je heerlijke pasgeboren baby'tje! Liefs Elmo
Ik miste je al Ella!!! Ik dacht 'als Ella niet even mijn echofotootje komt bekijken, dan heeft ze daar vast een HEEL goede reden voor' En dat had je!!!! Gefeliciteeeeerd meid! Klinkt als een heftige bevalling met ineens die keizersnede. Maar gelukkig is jullie jongetje helemaal gezond en zijn jullie wee fijn thuis. Heerlijk meid! Heel veel geluk met elkaar!
Afgelopen zondag...dat was toch de 27e? Dan is je zoon op dezelfde dag geboren als mijn broertje, alleen dan 23 jaar later Maar bedenk me net dat je natuurlijk maandagochtend bent bevallen De laatste dag van februari... Ach, maakt ook niet uit natuurlijk. Het gaat erom dat ie er is
Lieve ella, Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon, wat een wonder he.. Ik hoop dat je spoedig hersteld en dat je lekker kunt genieten van de kleine man. Wat een prachtige naam ook! Ik ben blij dat je weer op het forum bent, miste je wel en was benieuwd hoe het allemaal ging. ( maakte me stiekem een beetje zorgen omdat je zo'n heftige bevalling hebt gehad.) Kus