Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Maar jemig.....wat heeft het ventje een heftige start.... Ik wil jullie ook heel veel kracht en sterkte toewensen voor de komende tijd.
wow wat heftig! wil jullie heel veel sterkte wensen en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!
gefeliciteerd met je zoon Quinn Onze zoon die in april (te vroeg) is geboren, is ook geopereerd aan zijn darmen en kreeg een stoma en slijmfistel. Hij had een darmziekte. Inmiddels heeft hij ook al de hersteloperatie gehad. Mocht je er iets over willen weten mag je me altijd pb-en. Sterkte
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe bij het doorkomen van de heftige start.
Gefeliciteerd met jullie zoon...mooie naam! Natuurlijk ook veel sterkte de komende tijd...lijkt me erg heftig! Hopelijk komt het snel allemaal goed met Quinn
Als eerst wil ik jullie graag feliciteren met de geboorte van jullie zoon. Maar wat een heftige start zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen is deze moeilijke tijd. Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie thuis van de kleine man genieten groetjes Suzanne
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Quinn. Wat heftig allemaal...ongelooflijk dat je al een paar dagen vader en moeder bent en je kindje nog niet wakker hebt kunnen meemaken, en hem nog niet kan leren kennen... Veel sterkte, ik hoop dat hij goed mag herstellen en jullie snel een gelukkig gezinnetje mogen vormen!
Gefeliciteerd met jullie mooie zoon, jullie wondertje Quinn! Ik wil jullie en Quinn ontzettend veel sterkte wensen voor de komende periode. Het zoontje van een vriendin van mij heeft precies het zelfde gehad. Ik weet hoe zwaar en moeilijk het is .. Sterkte en zal een kaarsje branden voor jullie Quinn! Geniet van de mooie en heerlijke momenten!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk kun je snel weer op je blauwe wolk...
van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! wat een heftige start zeg... hoop dat hij snel weer hersteld. sterkte in elk geval in deze heftige periode
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Maar wat een ellende zeg! Hopelijk gaat het nu alleen maar vooruit!
Gefeliciteerd met jullie zoon Quin! Ik hoop dat alles snel beter gaat met jullie mannetje en dan jullie heerlijk als gezinnetje van elkaar kunnen gaan genieten!! Sterkte!