Omdat me moppie nu al heel eigenwijs is en ze maar in een stuit bleef liggen werd er een keizersnee geplanned voor 8 augustus.. (vandaag ja) echter besloot ons eigenwijssie wat eerder te komen. Op zaterdag 30 juli kwam ik uit bed, liep de trap af en zag me vriendin op de bank zitten... ik zag meteen dat er wat was en vroeg: wat is er? ze zei: ik heb al de sinds half acht ( t was half elf) buikpijn... waarop ik reageerde bel dan het ziekenhuis... Toen we langs mochten komen werd ze aan een apparaat geplakt om te kijken naar wee activiteiten.. na anderhalf uur zei de dokter: tja ik zie niet zoveel gebeuren.. wij reageerden: dat kan wel zo zijn maar ze heeft toch last.. toen zij nader keek bleek dat ze toch harde buik kreeg tijdens pijnscheut, waarop zij de ontsluiting nakeek voor de zekerheid... en die bleek ca 4 cm te zijn.. Ze zei: Aangezien er een keizersnee geplanned staat zullen we deze moeten vervroegen... wanneer dan vroegen wij? waarop zei antwoorde: VANDAAG! we waren direct stil en stonden perplex.. het gaat echt gebeuren.... 3 uur later stond ik met me prachtige meid in me handen OMG wat een ervaring, je zou dr gewoon de hele dag willen knuffelen en mee kroelen moeder en dochter maken het zeer goed en pappa....... die is trots als een pauw!
Wat heerlijk he.. Zo een leuk klein minimensje, gemaakt uit liefde tussen jullie.. Ik vind het nog steeds zo een wonder! (Euh ja.. Ik zweef ook nog duidelijk op de roze wolk.. )
Gefelciteerd met jullie dochter Ashley!! Geniet ervan enne: zorg maar goed voor je vrouwen, maar dat gaat vast goedkomen als ik hoor hoe trots je op ze bent