Vrijdag 30 Maart zijn onverwacht mijn vliezen gebroken om 18.00 uur. Met een zwangerschap van 34weken en 6 dagen was dit te vroeg dus snel naar het ziekenhuis. Daar werd een testje gedaan om te zien of het echt vruchtwater was en dit was zo. De weeën begonnen om 00.00 uur door te zetten Op 31 Maart om 02.54 uur is onze mooi zoon Mees Dymas geboren. Hij is 45 cm lang en weegt 2245 gram. We zijn zo trots op hem!! Hij doet het super goed maar moet nog wel even in het ziekenhuis blijven.
Van harte gefeliciteerd met jullie mooie mannetje! Dat jullie maar snel met zn alle thuis kunnen zijn!
Oh, wat zul je geschrokken zijn, in eerste instantie! Maar daar is hij dan! Gefeliciteerd!! Mooierd hoor!
Wat een knapperd zeg! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En hopen dat hij snel naar huis mag!
gfeliciteerd wat een knappe jongen wat zal je geschrokken zijn maar zo te zien gaat alles super goed geniet ervan
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Prachtige naam ook! Hier ook met 34,6 bevallen van mijn tweeling en die mochten na twee weken mee naar huis! Liefs
Dat is een mooi vooruit zicht om in gedachten te houden, hij doet het super met zicht zelf op temperatuur te houden en hij is al weer aan het bijkomen ook (2195gr nu). Ook is hij sinds gisteren van de monitor af en moet hij nu alleen nog leren om zijn flesje leeg te drinken. Bedankt iedereen voor de felicitaties, doet me erg goed
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Gelukkig gaat alles goed met hem. Hopelijk mag hij lekker snel met jullie mee naar huis.
Van harte gefeliciteerd, wat een mooie zoon. Hopelijk mogen jullie hem snel lekker mee naar huis nemen.