Heb al een keer eerder een topic geopend. We kunnen namelijk geen meidennaam vinden die we echt reuze mooi vinden! Onze oudste dame heet Rosemarijn. We hebben een tijdje zitten dubben tussen Annelin, Loïse, Evelien, Sophie.... Heel wat suggesties en tips gehad op de vorige topic hierover. Maar nu het einde van de zwangerschap nadert, slaat de twijfel weer toe. De klik die we hadden met de naam Rosemarijn missen we nu.... wie helpt??
Vind Annelin wel erg mooi bij Rozemarijn passen. Ben een ramp in namen bedenken Dus echt veel hulp kan ik je verder niet bieden haha.
ok mijn mening: evelien vind ik niet zo leuk.. die is in de jaren 80 en 90 volgens mij heel veel gedaan maar zou mijn keuze (nu) niet (meer) zijn. sophie vind ik erg leuk! () annelin vind ik leuk en ook erg leuk bij rozemarijn passen.. en loise.. op zich ook leuk.. of eventueel een combi: anneloise? succes met beslissen!
Al jouw namen vind ik mooi. Hieronder nog wat ideetjes. Misschien zit DE naam ertussen. Rosemarijn en Anne-lize/ Annelize Rosemarijn en Annalie Rosemarijn en Annelie Rosemarijn en Sara-marie/ Saramarie Rosemarijn en Lizelore
Omdat Rosemarijn een lange naam is zou ik nu ook voor een wat langere naam gaan. Evelien en Loise vind ik persoonlijk niet zo, Sophie wel maar die hoor je heel vaak. En Annelin...qua stijl komt die het meest overeen met Rosemarijn maar ik vind de schrijfwijze niet zo mooi. AnneLynn of Annelie vind ik dan mooier. Nog wat ideetjes: - LotteLene - Liselotte/Lieselot - Amber (niet lang maar past wel bij Rosemarijn vind ik) - Josefien - MarieAnne
Rosemarijn en Anne-Sophie Rosemarijn en Annelie Rosemarijn en Lisanne Rosemarijn en Isabelle Rosemarijn en Annabelle Rosemarijn en Florianne
- Rosemarijn en Leonore - Rosemarijn en Annabel - Rosemarijn en Karlijne - Rosemarijn en Anne-Sophie - Rosemarijn en Madelief - Rosemarijn en Marjolein - Rosemarijn en Anniek - Rosemarijn en Anne-Fleur - Rosemarijn en Marloes - Rosemarijn en Cathelijne - Rosemarijn en Dorien
Rosemarijn en Marenthe.. Rosemarijn en Fayenne.. Rosemarijn en Florine.. Ik vind Loìse ook echt een mooie naam..
Loïse....hadden we ook voor gekozen....tot de twijfel toe sloeg. Denk dat we er toch maar bij blijven