Op 13 juni om 16:58 is na een snelle bevalling onze mooie zoon geboren! Op dat moment was ik 40 weken en 4 dagen zwanger en had ik al dagen voorweeen. Het begon snachts met harde buiken die helaas wederom afzakten na het douchen. Ik heb even geslapen en om 6:00 werd ik wakker en toen was het menens. Ik moest gelijk komen van het ZH en daar aangekomen kreeg ik mijn ruggenprik. Op een gegeven moment voelde ik de weeen door de ruggenprik heen komen, dus aan de bel getrokken, ik bleek op 10 cm te zitten en persweeen te hebben! Een uur ervoor had ik nog maar 6 cm dus ik was erg blij verrast. Na slechts 14 minuten persen was het hoofdje van onze zoon geboren en toen zijn schoudertjes er ook uitkwamen mocht ik hem zelf pakken en op mijn buik leggen, het was echt prachtig. Ik kijk erg goed op mijn bevalling terug, mede door de ruggenprik! Ik heb gelukkig geen knip gehad dus ik ben erg tevreden, we mochten 4 uur na de bevalling ook alweer richting huis. We zijn thuis nu volop aan het genieten van ons prachtige mannetje