onze zoon julian is met een geplande keizersnee gehaald op 17 dec 2008 hij is geboren om 13:35 hji woog 3630 gram en was 49 a 50 cm na veel pijn te hebben gehad gaat het nu stukje beter en zijn wij sinds vandaag thuis om echt te genieten van de kleine groetjes
hoi hoi thnx ik probeer te genieten maar met mij gaat het niet zo goed kan bijna niet lopen van bekken en rug pijn morgen komt de fysio en heb gigantische stuwing en heb blaasontsteking en nog eens 38,5 koorts dus ik kan gewoon nergens mee helpen daar baal ik wel van maar het is helaas niet anders.
Hey Bengeltje! Gefeliciteerd met je zoon! Balen dat het met jou minder gaat nu, maar blijf proberen te genieten van jouw eigen wonder!
GEFELICITEERD maar ow meissie weet helemaal hoe je je voelt, ik had het hele rampsenario precies hetzelfde doe rustig aan en probeer van iedere minuut te genieten het gaat allemaal zooooo snel
thnx allemaal ik probeer te genieten maar herstel van keizersnee ging niet echt zoals het moest lopen dat is wel jammer maar goed komt allemaal wel goed