is onze zoon Mareau op 9 december geboren. Ik was op 20-12 uitgerekend, maar eind november werd ik ziek. In de zin van dat ik vreselijke dorst kreeg die niet te lessen bleek. Op 8 december werd ik opgenomen onder verdenking van HELLP/pre-eclampsie. Maar de volgende ochtend bleek dat ik een zeldzame complicatie had: acute fatty liver in pregnancy. Mijn lever, nieren en bloedplaatjes deden niets meer. Om kwart over 9 's ochtends stond de gynaecoloog naast mijn bed; ze wilde het kindje direct gaan. Om 09:44 was Mareau er. En dat had niet veel langer moeten duren, want hij had het erg benauwd aangezien hij vreselijk in het vruchtwater gepoept had. Wat een bruin/zwarte derrie. Het gaat steeds een stukje beter met mama, maar Mareau doet het uitstekend !
gossie ,wat een verhaal, dat verwacht je toch ook niet?! ben heel blij te horen dat het met mama en Mareau beter/goed gaat! gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. by the way......heel leuke naam groetjes diana
Wat een verhaal. Het is zeker niet leuk maar van de andere kant beter dat het op tijd is ontdekt! Gelukkig dat alles beter/goed gaat nu. gefeliciteerd met je zoontje en geniet er maar lekker van. Wat een aparte naam trouwens heb het nog nooit gehoord. Mooi hoor!
Gefeliciteerd! Wat grappig , ik was ook 20/12 uitgerekend en ben ook 9/12 bevallen. Ik hoop dat je snel opknapt meis!