Hallo Allemaal, ik ben nieuw op dit forum... We waren niet bezig om zwanger te raken, maar toch bleef mijn menstruatie uit. 31 december hebben we de 1e test gedaan van het merk kruidvat. Deze was erg licht positief. Ter controle een predictor test gehaald en 2 januari gedaan deze was nog lichter positief........dus nog meer onzekerheid. Vanmiddag weer een kruidvat test gehaald en er kwam een heel erg duidelijk plusje tevoorschijn. We zijn er erg blij mee! Volgende week naar de huisarts. Ik denk dat ik nu inmiddels al 6 weken zwanger ben. Ik weet niet zeker wanneer in voor het laatst mijn menstruatie had namelijk. Echt raar en het is heel erg wennen het idee. Toch wil ik het zelf op de 1 of andere manier niet geloven. Misschien na de 1e echo wel.......... Ik hoop in ieder geval veel te hebben aan dit forum. Liefsssssssss
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar lekker van en nog de beste wensen voor 2009! Een mooier begin kun je niet hebben ! groetjes chantal.
Heel erg bedankt allemaal voor de lieve reacties, fijn dat ik het zo snel al met mensen kan delen. Ik kan niet wachten om het iedereen te vertellen. Toch maar eventjes wachten tot ik zeker weet dat alles goed is! En inderdaad een beter begin kun je je niet wensen! Er komt wel veel op ons af ineens, maar ook weer zo spannend en leuk! Liefs
We willen nu met de kruidvat test naar onze schoonouders gaan maar het plusje is nu verdwenen? Kan dit zomaar?
huh wat raar?een positieve test kan nooit negatief worden.wat vaag.had je hem binnen de tijd afgelezen? ik keek heb net in je album en hij was vet positief hoe kan die plots weg zijn? is hij helemaal niet meer te zien?
Ja, een halfuur later was die nog positief maar toen ik vanochtend de test weer pakte om hem mee te nemen is deze niet meer positief maar negatief. We hebben ook al 2 andere tests gedaan en die gaven zeer licht positief aan.
Ja, we hebben het na gelijk gekeken en toen was het plusje er gelijk. Een halfuur later was het plusje er alsnog. Volgens mij 2 uur later zelfs nog. Maar nu in de ochtend is het weg, vreemd :S Zie het album maar hoe positief de test was, maar nu is die hele positieve streep weg en ik heb geen hormonenspuit of iets dergelijks.