Onze zoon LUCAS is geboren!!!

Discussion in 'Geboren' started by mama40, Dec 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama40

mama40 Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,583
    5
    38
    ja super he als je lijstje iets korter wordt!
    En ik heb idd gevraagd of het normaal was dat hij zo tevreden en rustig is, maakte me gewoon zorgen dat hij zo weinig huilt.
    Nou ja das dan een fijne bijkomstigheid zoals je schrijft.

Ben stikzenuwachtig, gelukkig wel wat geslapen (in 1x door, dat is ok oor het laatst voorlopig) alles staat klaar dus als hij zover is mag hij mee wat ons betreft.:)

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

Apr 22, 2010
    1,488
    1
    38
    Brabant
    Ik maakte mij er eerst ook zorgen om, maar las dat dat bij kindjes met Down heel normaal is.
    En de laatste dagen laat ze zich trouwens wel heel hard horen wanneer ze honger heeft. Ze huilt alleen nooit echt door, het is meer mekkeren :D!

Ik zal voor jullie duimen!!
    Laat je het nog even weten?

3. mama40

mama40 Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,583
    5
    38
    Nou,hij is THUIS!
    En wat een spanningen zeg die eruit komen
    Alsof het nu pas echt doordringt dat we een baby hebben.....

Hij drinkt niet echt geweldig, valt steeds in slaap en de spenen zijn niet zo geweldig.

Aangezien de papa vandaag met zijnnandere zoon weg moest kon ik de deur niet uit (kinderwagen kreeg ik niet zoals het moest) dus ik ga zo meteen even wat spenen inslaan.

Ik ben op een of andere manier best onzeker en dat slaat nergens op. Het is mijn 2e maar omdat er zoveel tijd tussen zit (16 jaar) lijkt het wel de 1e keer.

Komt wel goed,we doen het samen en ik heb er alle vertrouwen in.

4. Lady K

Lady K Bekend lid

Aug 7, 2009
    652
    0
    0
    Fijn om te horen dat Lucas thuis is!
    Veel geluk met zijn allen!

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

Apr 22, 2010
    1,488
    1
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd!! Wat fijn!
    Enne, tussen mijn zoon en dochter zit maar 1,5 jaar en toch ben ik ook onzeker hoor :)!
    Julie sliep in het begin ook heel veel, maar is de laatste weken super actief!
    Dus dat komt wel goed.
    Op Facebook is er trouwens een groep met Down mama's. Je kunt mij pb-en voor de link als je wil.
    Je mag mij sowieso wel pb-en als je iets wil vragen of gewoon je verhaal kwijt wil.
    Een baby is al spannend en ik merk dat je door de Down toch iets meer onzeker bent. Maar daar groei je in en dat komt goed.
    Lekker genieten nu!!

6. mama40

mama40 Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,583
    5
    38
    Ik heb respect voor jou en alle mama's die zo vlot op elkaar 2 kindjes krijgen....ik heb het me toch druk met deze ene......

Inmiddels heb ik de FBgroep gevonden en me aangemeld.

Vanavond lag hij te huilen en was erg onrustig, we dachten aan krampjes, ontlasting die dwars zat en zelfs dat het misschien iets te maken had met zijn operatie, bleek meneer gewoon honger te hebben! Gelukkig dacht zijn papa daaraan, flesje iets eerder en plobleempje opgelost.

Heb zelf gigantisch last van mijn nek en rug, ik geef de schuld aan de spanningen die ik al maanden heb gehad en die er nu uit komen ofzo. Ik was ondanks alle tegenslagen zo positief en redelijk opgeruimd tijdens de zwangerschap en de 2 weken na de bevalling, nu lijkt het in te dalen allemaal en het moet er toch een keertje uit.

Maar genieten doen we, gisteren heerlijk buiten gewandeld, prettig weer eens achter de kinderwagen!!!

7. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mooie naam, haha! ;)

8. mama40

mama40 Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,583
    5
    38
    Dank je wel, het is idd geen naam die niet vaak voorkomt maar wel een hele leuke!!

9. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    van harte gefeliciteerd!!!!

Wat een heftige start...

en wat fijn dat jullie samen zo sterk staan!

Mooie naam Lucas!

10. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Ja, onze zoon heet ook zo. ;) Vernoemd naar de tweede naam van zijn papa.

Share This Page