hoera 8 jan is me schatje sjannie maria geboren ! de bevalling is super snel gegaan , eigelijk tesnel binne 1 uur voledige ontsluiting en 1 min bezig geweest , een perswee en me meisje was er .. De naweeen en bloeding was een hell , dat duurde even en heb er flink last van gehad .. de navelstreng was nog nie geknipt , en ik riep al , dit doe ik zo nog een keer , phoewwww wat ging dat snel .. ze is een plaatje van 7 pondjes , zal snel een fototje plaatse
Gefeliciteerd!! Jeetje dat is inderdaad mega snel zeg,dat hoeft voor mij ook weer niet hahaha Geniet lekker van jullie meisje
thanks meide ! het was idd erg snel , en ik was die maande zo bang voor die bevalling , zo zie je maar het kan ook lekker snel gaan en relax heb wel wat pijn medicatie gevraag , ik durfde de ruggeprik niet aan , ivb evt bijwerkingen , maar dat pompje !! EEN AANRADER ... gewoon doen .. alleen tegen de tyd dat ik het pompje door had , en met drukke op een wee , kwam me baby eral uit .. ( lol ) me meisje is op 37 weken gekomen , maar ze twijfelen of ze wel 37 weken is en nie gewoon 40 .. want ze is keurig op schema met alles ! Maar was is dit heeeeerlijk weer zeg , zo kleine frummel , hmmmmm
Gefeliciteerd met jullie meisje!!! wat snel zeg !ja die naweeen zullen dan zeker wel heftig geweest zijn...Geniet ze van dit mooie wondertje!!!
Nou he hahahhaha Ik riep maar , let op meide ik voel dat er persweeen gaan komen , en hun zeide hou ze maar even in , En ondertusse hing dat hoofdje er al uit , ik was zo erg bezig met het idee dat ik nog meeeeeeer pijn zou krijgen en heftiger zou worden , maar het kwam al .... Idd ze kwam er super snel uit , leek wel raket aandrijving , piewwwww ... We geniete hier volop , zo zoet en tevreden , perfect om de 3 a 3.5 uur komt ze voor de voeding ... Sta er nog van tekijken allemaal , ik zit helemaal in me rosewolk Voor iedereen die deze maand gaat bevallen , Toytoytoy en voor evt pijnbestrijding , het pompje is prima tedoen Groetjes ( ik ga snel weer naar me rosewolk , heb egt geen zin om teinternette hahahaha )