De titel zegt het al. Mijn oudste van bijna 18 pakt iedere verkoudheid mee. Is in de afgelopen maanden meerdere keren een of meerdere dagen ziek geweest. Heel vervelend nu ze in het examenjaar zit. Ze heeft het druk, veel huiswerk, baantje enz. We weten dat gezond eten en genoeg slapen erg belangrijk zijn. Maar wat zou ze kunnen innemen om haar een extra steuntje te geven en haar weerstand te verhogen?
Zelf smoothies maken waar je een berg groente en fruit doorgooit om makkelijk veel vitamines en vezels binnen te krijgen. Ander er ook een multivitaminetablet bij in laten nemen.
Ik herken het! Hier pak ik ook vanalles op. Naast het feit dat ik gezond leef en voldoende binnen krijg, heb ik standaard al een lage weerstand. Ik slik solgar v75, als aanvulling om mijn levensstyle, dit is een voedingssupplement/ multi. Mijn kinderen slikken in de winter ook solgar. Dit is best een dure grap maar het werkt wel!
laten testen= b12, vit c en vit D. als deze onder nederlandse boven grens van gemiddelde liggen dan proberen te verhogen. haar menstruatie beter reguleren als ze te vaak, te lang ongesteld is of juist onregelmatig.