hallo allemaal, ik las bij ons op de febrauri mama's dat vanmiddag UK80 met 29 weken is bevallen van een zoon. zou het leuk vinden als dit apparte topic er is om ze te feliciteren. ik wil ze persoonlijk erg veel steun en sterkte kunnen toewensen, en wil dat bij deze doen. ondanks de vroeggeboorte hoop ik dat ze kunnen genieten. groetjes anita
Hey Anita, wat een goed idee dit topic! Ook hier wil ik Uk80 en man feliciteren met de geboorte van hun zoon Ferry. Onze eerste februarimama, heel erg onverwacht! Ik begreep dat moeder en zoon het naar omstandigheden goed maken. Heel erg veel geluk met zn drietjes en ook heel erg veel sterkte! Liefs van een andere februarimama
Uk en man, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Ferry. Ik wil jullie veel sterkte wensen en hoop dat jullie snel met zijn drietjes thuis zijn! Liefs, nog een februarimama
Uk en Rob van harte met de geboorte van jullie zoon Ferry. Onze 1e febr mama. Gelukkig dat jullie het naar omstandig heden goed maken. Veel liefs Maatje
Uk en Rob, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk kunnen jullie toch snel naar huis. liefs nog een februari mama
he schatten Van harte met jullie kleine man. ik schrok wel even van je bericht hoor. jeetje. Ik hoop snel je verhaal te mogen horen op msn. en hele dikke knuf voor jullie.
Jaaaaa, hier nog een keer gefeliciteerd met Ferry voor Uk80 en Rob (met dank aan famveenstra voor t openen van dit topic!)! Ik hoop dat ze gauw weer hersteld zijn van de bevalling!
Uk en Rob, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon... Al schrok ik wel ff van het berichtje! Hopenlijk groeit de kleine man goed en kunnen jullie snel naar huis! Wow de 1e februari mama.. liefs voor jullie!
Lieve UK en Rob, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon FERRY! Hoop dat alles goed gaat en dat we snel weer wat van jullie mogen vernemen. Geniet saampjes van jullie zoon. Liefs Mieke (febr. mama)
hoi uk en rob van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ferry mooie naam overigens gelukkig gaat alles goed naar omstandigheden met moeders en zoon hoop dat ie goed gaat groeien en vlug van de beademing af mag groetjes mirella ( februarimama)
Hi buddy Uk80 en Rob, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Ferry! Geniet van elkaar en hopelijk knappen moeder en zoon beiden heel snel op. groetjes, maka
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk sterkt hij gauw aan en mag hij snel naar huis. Groetjes, ook een februari mama.
wat lief van jullie meiden! We zijn zelf ook overdonderd. Voorlopig blijven we beiden in het ziekenhuis. Sinada stom dat ik je nummer niet heb. Want ik wilde je wel bellen. X
Lieve Uk en Rob, VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Ferry! Kreeg kippenvel (en nu nog) toen ik het las! Wel een hele eer voor jou hoor de eerste febr. mama van ons clubje Fijn te horen dat de bevalling goed is gegaan en jullie het in principe goed maken! Het is natuurlijk wel even erg spannend een vroeggeboorte, maar gelukkig zijn jullie in goede handen en kunnen medici anno 2008 wonderen verrichten Hoop snel het hele verhaal te horen, foto's te zien en natuurlijk vooral te horen hoe jullie het straks maken! Geniet van jullie wondertje en laat jullie maar lekker verzorgen! Dikke knuf van mij....
Lieve Uk en Rob, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ferry! Ik lees het net bij de februarimama's, schrok er wel een beetje van. Zo vroeg, en zo onverwacht ook, maar natuurlijk heel bijzonder! Ik hoop dat jullie snel aansterken en lekker naar huis kunnen. Geniet van elkaar! Liefs, nog een februarimama
Uk80 en Rob, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ferry Uk, neem goed je rust, en hier draaien de duimen, dat alles goed blijft gaan en jullie maar snel naar huis toe mogen
Uk & Rob, gefeliciteerd met jullie zoon Ferry! Allemaal goed aansterken en dan volop genieten met zijn 3tjes... liefs Patriessie
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.. hopelijk gaat alles goed met hem, en morgen jullie hem over een x aantal weken lekker mee naar huis nemen heel veel kracht toegewenst in deze periode