Hoe vroeg in de zwangerschap konden ze het geslacht bepalen/zien??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jizzy, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Jizzy, 27 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
    Hallo :D

Ik ben zwanger van een tweeling en maandag heb ik weer een echo en hoop ik dat er enigzins al iets van het geslacht te zien is.
    Zoals je onderin kan zien ben ik (nog maar) 14 weken zwanger. Daarom vraag ik me af of er bij meer van jullie zo vroeg het geslacht al gezien kon worden.

Hoe vroeg of snel was dat bij jullie?

2. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand? :(

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

De echoscopiste waar ik altijd kom zei dat ze bij mij (omdat mn baarmoeder er goed voor ligt en alles dus heel goed te zien is) wel wilde kijken rond de 16 weken.
    Eerder schijnt het echt gokken te zijn.

Liefs mij

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb een geslachtspepaling laten doen met 16 weken. Eerder kon het niet. Moet wel erbij zeggen dat zijn balletjes duidelijk te zien waren :D

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb ook een geslachtsbepaling gehad met 16 weken.
    hij zegt 100% zeker meisje

*hij schijnt het al 25 jaar te doen en het nog nooit verkeerd gehad te hebben*

6. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Heb gister geslachtsbepaling laten doen(16 wk) en waar ik ben geweest schijn die man het nooit fout te hebben gehad, maar ik zag gister duidelijk dat het een jongen was kon niet missen, met 14 weken zal het moeilijk gaan aangezien het volgens mij net aan ontwikkelen is.

7. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 13.5 weken was het al overduidelijk wat het zou worden, a.d.h. van de NUB-theorie. :)
    Het was ook heel duidelijk te zien, we zagen het zelf ook. :)
    Met 16 weken nogmaals bevestigd bij de geslachtsbepaling. :D

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hier geven ze pas garantie vanaf de 18 weken.

9. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoord!

Ik baal dus wel een beetje, ik ben te vroeg voor de echo en te laat voor de NUB :(
    Er zit dus niks anders op dan nog steeds blijven wachten.....

10. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Wij wisten met 13 weken al dat het een jongen wordt!
    De echoscopist was hier ook erg zeker van, echo's daarna alleen maar bevestiging gekregen!
    Niet m.b.v nub methode maar je zag het geslacht gewoon al best duidelijk!

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Toen ik met 17 weken zwanger was en een echo kreeg zei mijn gyn een jongen en een meisje. Met 20 weken ging ik gewoon naar de verloskundige. Ze zei dit is een jongetje, dus ik zei ja en die andere een meisje. Zij goed kijken, maar nee hoor die andere had toch ook echt een piemeltje... Dus mijn gyn had het verkeerd met 17 weken.... moest wel even wennen dat het ineens 2 jongens waren omdat ik me in had gesteld op een jongetje en meisje.

12. mommy4

mommy4 Lid

13 mrt 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben een echo gehad met 14 weken en ze zag erg duidelijk dat het een meid werd!!! de baby lag er perfect voor!! ze doet dit werk al erg lang en zei ik durf dit gewoon heel zeker te zeggen! ze zei ligt er gewoon aan hoe duidelijk de baby te zien is en hoe de baby ligt... ik wist het al een keer eerder zo vroeg!
    en klopte allemaal!;)

13. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    OH jullie geven me echt weer goede hoop :D

Ik wee dat het ervan afhangt of de beebs goed liggen en of de gyn moeite wil doen, en dan nog zal het geen zekerheid zijn, maar dan is mijn nieuwsgierigheid iets bedwongen :p

14. mommy4

mommy4 Lid

13 mrt 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap het helemaal!! wij zijn van de 4e in verwachting en waren ook benieuwd!! maar de kleine lag eerst in kleermakershouding en tot overmaat van ramp kwam het handje er ook tussen!! haha
    maar uiteindelijk ging ze mooi languit liggen! hihi succes!

15. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    in lommel zit een bureau en die heeft zo n goeie apparatuur dat ze met 13 weken kan zeggen wat het word.

ik ben dr geweest en was 100% een jongen. met 15 weken nog een keer bevestigd door een ander bureau(rosmalen) nu afwachten of het klopt, maar ze waren er allemaal 100% zeker van.

16. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas is Lommel iets te ver weg voor mij.

Maar hopen dat de kindjes er een beetje goed voor willen gaan liggen dan. Als ik de geslachtjes weet dan weet ik eindelijk wat ik moet gaan inkopen enzo.... ( kan ik nog wat van mijn meid bewaren of niet )

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier zagen we het met 23 weken nog verkeerd :D

18. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Wij hadden met 12 weken een 3D echo (vanwege onderzoek in het ziekenhuis) en daar zei ze dat ze denkt dat het een jongen is, maar nog niet met 100% zekerheid. Iedereen die de echo ziet zegt meteen: ja dat is een jongen! Over een aantal weken hebben we weer een echo. Ben benieuwd! Spannend!

19. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Waar heb jij dat laten doen Mejojo? :)

20. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Bij ons zagen ze met 15wk en 6 dg dat het een jongetje was en met 24weken weer een echo gehad waar het geslacht weer een jongetje bleek.

Deel Deze Pagina