halllo allemaal, Mijn zoontje krijgt 6 voedingen en is 4 weken en 2 dagen oud en weegt 4,5 killo. hij krijg sinds gister 140 cc per flesje deze drinkt hij zonder moeite allemaal op. hij 5 flessen overdag en komt snachts nog een keer rond 4 uur. krijgt hij niet teveel voeding en kan ik misschien proberen de nacht voeding te laten vervallen. als ik hem bij mij pak snachts valt hij inslaap.
een nachtvoeding laten vallen zou ik niet zo snel doen, je kindje zal het gewoon nodig hebben. Hoeveel voeding maak je klaar? Ik neem aan 120/4? Dus 135cc bereide voeding. Toevallig weet ik dat mijn zoontje dat ook kreeg rond die leeftijd en mocht 6 tot 7 flesjes van 120/4. Uiteindelijk vroeg hij om nog meer en ben toen overgestapt naar de hongerige baby voeding. Je kindje komt overdag om de 4 uur neem ik aan? En hoe laat krijgt je kindje de laatste voeding?
en vaak als je de voeding verhoogt drinken ze de eerste dagen het allemaal op en na een dag of 3 laten ze vaak wat kleine beetjes staan.
Nee hoor hij krijgt niet teveel. Ze mogen max een liter hebben. Mijn zoontje krijgt vaak nog 6 voedingen van 165 als hij in de nacht nog komt voor een voeding.