youame sliep altijd door van 8 uur sávonds tot een uur of half 9 de laatste week wilt ze om half 8 maar 40ml drinken van de 160 en komt mevrouw om half 3 s'nachts en drinkt ze wel de fles leeg ze schreeuwd dat de hele buurt bij elkaar en gaat niet slapen voordta ze de fles krijgt dit krijgt ze de hele dag half 9 fles 160+5 en twee schepjes bambix half twaalf potje fruit 1 maand half 3 bordje melkpap 5 uur groente potje trwaalf maand en dan tegen half 8 fles 160+5 en twee scheppen bambix ik weet niet of het daar aan ligt maar wordt er wel moe van mischien weten jullie een oplossing of hoord dit gewoon bij de groei
Ik denk dat dit er gewoon bij hoort. Volgens mij heeft mijn dochter dit soort 'kuren' ook gehad. Het zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn! Af en toe heeft ze een periode dat ze minder goed slaapt (misschien wel veel dromen of zo). Maak je ook niet te veel zorgen over het eten. Mijn dochter is ruim 2 en eet nog steeds amper! Ze eet 't volgende: 's Ochtends één broodje en drinkt een glaasje melk Koekje tussendoor Rond 11.30uur een appel of ander stuk fruit Om 14.00uur één broodje en een glaasje melk Tussendoor nog één koekje En 's avonds moet ze eten wat wij eten (eerlijk gezegd pas ik mijn avond-eten aan aan haar smaak...) en ze eet maar een hapje of 3! En dan krijgt ze nog (voor 't slapen gaan) 135cc groeimelk met wat pap erdoor. De hele dag heeft ze drinken voor haar neus staan (ze is dorstig en zweet veel) Maar het belangrijkste is dat ze groeit, en dat doet ze (vraag me niet hoe!). En ze heeft energie voor tien (waar ze dat vandaan haalt?). Mijn zoon is ook al geen ster met eten. Volgens de normen zou hij met zijn gewicht op 5 keer 200cc moeten zitten. Hij krijgt 5 keer 165cc aangeboden maar laat wel vaak veel staan (net liet hij nog 90cc staan...). Dus wat eten betreft hoef je je (nog) geen zorgen te maken. Heel veel sterkte de komende tijd met de nachten! Er komt een tijd dat ze weer door zal slapen!
gelukkig dat ze niet de enigste is maar vindt het raar dat ze snachts komt voor een voeding mischien wel een groei sprong ofzo ze sliep altijd door vanaf dat ze 8 weken was ik hoop snel dat ze weer doorslaapt
Ik dacht eerst, dan zal ze de laatste fles niet meer nodig hebben. Maar als ze dan s'nachts wel weer wil weet ik het eigenlijk ook niet. Sorry kan je verder niet helpen succes.
Ik denk dat het ewoon een sprongetje is marline. Eslem wordt de laatste tijd ook weleens wakker..maar dan niet snachts maar rond 11 uur savonds..ik geef haar dan een flesje water..waar ze gewoon een paar slokjes van drinkt..soms wilt ze dat niet en wilt ze gewoon even op schoot en leg ik haar daarna weer in bed.. het is denk ik echt een sprongetje..zo heb ik bijv. problemen met eslem smiddags met het slapen..helemaal vanuit het niets..
Steven heeft ook een tijdje weer een nachtflesje gehad, maar het is voor die kleine boefjes wel een gewenning hoor, maar meestal gaat het wel weer over. Misschien is ze afgeleid als je haar een fles geeft sávonds?, laat het haar zelf doen, zet haar voor de tv of wandel een stukje met haar drinkend aan de fles. Sommige kindjes willen rond die leeftijd geen fles meer sávonds.