Zwangerschaps verschijnselen of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cindii, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Hallo allemaal,

Ik vraag me toch wat af.
    Waar hopelijk iemand mij mee kan helpen.

Ik heb voor dag 5 nu gevoelige/pijnlijke tepels ook de onderkant van me borsten zijn gevoelig/pijnlijk.

In de ochtend niet zo erg als in de avond na dat ik een bh aan gehad heb.

Ik heb gister contact gehad met de huisarts assistente, en daar de vraag gesteld of het eventueel van de menstruatie af kan komen die er aan zit te komen. 3 april heb ik namelijk mijn NOD.

Kreeg het antw dat ik dat dan al maandelijks had moeten hebben. maar ben in nov 2010 gestopt met de prikpil. Aug 2011 ongesteld geworden en 1 maand de pil gebruikt en sinds dien niet meer.

Dus dat ik af zou moeten wachten tot mijn NOD omdat het eerder van een zwangerschap af kon komen.
    En ze wist me ook te vertellen dat gevoelige/pijnlijke borsten ook 1 van de eerste dingen zijn waar en zwangerschap mee begint.

Wat denken jullie?

2. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    iemand met een reactie???

3. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hoi Cindii,

De verschijnselen zijn per persoon heel verschillend.
    Ik had de eerste keer na het stoppen van de pil heel veel last van mijn rug en borsten.Toen was ik niet zwanger.
    De 2e ronde. Geen last van mijn rug. Ook niet van mijn borsten. Wel had ik het steeds heel warm. Vooral mijn in mijn gezicht en bij stomme dingen/series moest ik al huilen...

Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben. En dan een testje doen.
    Bij sommige geeft de kruidvat 2 voor 5 euro al bij 2-3 dagen voor NOD positief resultaat...

Sterkte en ik duim voor je..

4. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Het is inderdaad erg verschillend per persoon.
    Toen ik stopte met de pil had ik rond mijn menstruatie ook wel last van gevoelige borsten.
    Maar ik heb ook ervaren dat je lichaam rare spelletjes met je kan spelen. Zeker als je graag zwanger wil worden.

Enige zekerheid komt pas met het doen van een test. Nog een paar daagjes wachten. Spannend en succes!!

5. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap geen verschijnselen gehad en bij mijn huidige ook niet

6. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    vreemd dat de huisarts assistente zegt dat het begint met pijnlijke borsten (van de zwangerschap) want dat is dus helemaal niet waar. Verschilt per persoon en het kan net zo goed van je menstruatie zijn.

7. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    De assistente vertelde me dat ik die pijn aan me borste dan al eerder had moeten hebben bij de menstruatie.. dit heb ik nooit gehad.
    ook krijg ik nu een beetje zuur wat om hoog komt af en toe.. en zag onder de douche dat ik rond me tepel ook gele/witte bultjes had zitten.

En ik heb al een test gedaan een cb maar denk dat het te vroeg was, want mijn nod is pas 3 april en heb vanmorgen om 6 uur getest.

Nou vraag ik me ook af als ik vanavond met pijnklachten in me borste naar de huisartsepost zou gaan of ze dan een test af nemen.. en of zehet dan wel al kunnen zien. weet niet of die gevoeliger zijn dan de normale thuis testen.

8. Dana

Dana Niet meer actief

Bij de huisartsenpost zullen ze je waarschijnlijk gelijk weer wegsturen met de mededeling dat je moet wachten tot je nod.

Bij mijn menstruatie verschilde het weldegelijk elke maand wat voor klachten ik had, de ene keer pijn aan mijn borsten en de andere keer niet dus die assistente doet wel vreemde uitspraken.

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Idd!!

Ik ben nu al een endje op weg, over de helft en ik heb nog geen seconde last gehad van mijn borsten! Geen pijntjes, geen zere tepels, geen zere borsten, niks noppes nada..ze zijn dan ook niets gegroeid nog ook:(

Zelf heb ik meestal geen last van mijn borsten in mijn cyclus, zo eens per jaar ms.

Maar over je vraag of je zwanger kan zijn, kan altijd als je onbeschermde seks hebt gehad natuurlijk.

Je kan over een paar dagen gaan testen, dat geeft je duidelijkheid.

Sucses.

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hier alleen pijnlijke boobs gehad,. verder klachten vrij!

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ik voelde 1 dag voor mn nod dat mn borsten gevoelig waren, oeh met een week of 6 werden ze hard, groteren en pijnlijk haha. Succes, nu al testen is wel erg vroeg?

12. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Cindii toen ik 2 jaar geleden stopte met de pil had ik nergens last van. Ben steeds zeer onregelmatig ongesteld geweest en kwam er ook pas na 2 mnd achter dat ik in verwachting was. Ik was wezen stappen en voelde me om half 4 opeens doodmoe (terwijl ik verder nooit moe was) en de volgende dag dacht ik dat m'n borsten groter waren en gevoeliger. Twee dagen later een test gedaan en toen bleek dus dat ik zwanger was. Het zou dus kunnen..

13. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Het is idd denk ik te vroeg.
    Maar had het gedaan omdat ik 2 maande terug een cyclus had van 27 dagen ipv 29.. dus op de hoop dat ik nu ook een cyclus had van 27 dagen. maar test was helaas negatief. dus toch maar wachten tot zaterdag dan kan ik de predictor vroege zwangerschaps test uit voeren.

Ik heb gelukkig een redelijk normaal cyclus zit tussen de 27 dagen en de 29 dagen in. dus daar hoef ik niet echt bang voor te zijn denk ik. mits ik gewoon me menstruatie zou krijgen terwijl ik toch zwanger zou zijn. maar dat zou een hele kleine kans zijn.

14. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Nou ik duim voor je :)
    Al had ik met de predictor vroege test alsnog neg. Terwijl die van de kruidvat 2 voor 5 wel een heel licht streepje gaf.
    Succes in iedergeval. En let us know !

15. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Dankje, en ik laat het zeker weten als ik al meer weet.

Had gister met het koken wel dat ik een klein beetje misselijk werd van de gemarineerde filet lapjes die ik moest bakken en gister avond op de kermis werd ik beroert van de lucht die van de viskraam vandaan kwam toen ze aan het poetsen waren, en vanmorge werd ik wakker met menstruatie krampen.

Alleen menstruatie is tot nu toe nog uit gebleven.

Ook langs moeten komen bij de dokter vandaag, en die sloot de zwangerschap zeker niet uit, vond het ook raar dat als die kwaaltjes van me menstruatie af kwamen dat ik dat niet eerder heb gehad, en dat het in 1x op is komen zetten deze maand.

Nou we wachte wel af en we zien het wel het weekend of ik de menstruatie krijg of niet.

16. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Helaas waren het toch echt menstruatie krampen, ik ben jammer genoeg net ongesteld geworden.

Wel veelste vroeg heb meeste tijd een cyclus van 29 dagen, 1x 27 dagen gehad en nu 26 dagen :( op naar ronde 8

17. Chellie18

Chellie18 Nieuw lid

14 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    hoii dames ik heb een paar vraagjes dde 22e had ik donker rood bruin bloed dat duurde tot de 28e maar in die week op een zaterdag had ik verschrikkelijke krampen waardoor ik gewoon niet meer kon lopen en kon wel janken de dag na de 28e had ik alleen met afvegen bruine slijm ,, en nu net naa de wc geweest en beetje rood bloed maar ik kon er een sliertje van maken heb ook vaak hoofdpijn en me aders op me buik en borst zie je heel duidelijk wat zou dit kunnen zijn wil heel graag een kindje heb die week voor die bloeding van donker rood bruin bloed wel sex gehad groetjes

18. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    3 de zwangerschap en net als bij de vorige 2 nergens last van.alleen moe en een beetje banden pijn.heerlijk genieten

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

HA's en assistentes geven soms vreemde reacties.. Zo zei mijn ha dat ik niet zwanger was omdat ik s avonds misselijk was; dat zou alleen s morgens zo zijn volgens hem! Belachelijk toch.. Ga je even inlezen dacht ik :p

20. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Ja helaas waren die klachten toch wel van me menstruatie.. :(
    Ondanks dat ze zeiden dat het eerder van een zwangerschap af kon komen :( lig nu lekker ziek op de bank pff.. :( en vanavond verjaardag hier thuis.. wordt gezellig (NIET)

Deel Deze Pagina