Helpen vitamine of is het mis?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door renee85, 5 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Hallo dames,
    Ik ben 8 weken zwanger en voelde me afgelopen twee weken doodop en kotsmisselijk. Ik lag de hele dag in bed. Sinds 2 dagen slik ik multivitamine voor zwangere vrouwen en ik voel me sinds vandaag echt opmerkelijk energieker. Kan zelfs af en toe weer met mijn zoontje spelen. Positief dus, al knaagt het ergens: is dit niet wat vroeg om op te knappen? Gaat er iets mis met mijn kindje, heb ik geluk of helpen de vitamine echt?
    Wie weet meer?
    Dank!

2. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Bij mij kon je in het begin echt niets over navertellen. Elke dag was anders.. Een week symptomen, dan een dag niet, dan 2 dagen erg, dan 3 dagen bijna niets.. Helaas zeggen symptomen niet altijd wat

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Daar is niks over te zeggen, misschien had je een griepje. Het kan zijn dat je baat hebt bij de vitaminen, gelukkig dat je je beter voelt!

4. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Het hoort sowieso bij een zwangerschap om je de ene dag goed, en deandere dag minder goed te voelen, is mijn ervaring tot nog toe.. maaaaaar of de vitaminen helpen ligt eraan welke vitaminen je slikt. Niet alle vitaminen werken echt.

Omdat ik een aantal jaar geleden een maagverkleining heb gehad moet ik elke dag vitaminen slikken, de rest van mijn leven. Ik heb toen een lijst meegekregen welke vitaminen supplementen aangetoond werken. Onder controle is toen ook aangetoond dat het slikken ervan werkt; toen ik ze niet zo braaf meer slikte, zagen ze dit meteen in mijn bloed.

Nu ik zwanger ben hebben ze mijn ijzerwaardes in de gaten gehouden. Deze waarden bleken opvallend hoog voor iemand die zo ver zwanger is! Dussss ik geloof er helemaal in!

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nog nooit gehoord dat vitamines de symptomen tegen gaan.. Wisselde symptomen zijn normaal. Maar sterk afnemende symptomen kunnen duiden op afnemend hcg, het begin van een miskraam. Maar wellicht heb je geluk en heb je t ergste gehad!!

Mijn symptomen namen bij 9 weken ook af en nu volop terug.

Deel Deze Pagina