Wat leuk gefeliciteerd! Ik geniet er zeker van! Over 10 dagen de volgende echo en die blijft natuurlijk spannend! Dan door naar de 12 à 13 weken, dan de 20 weken echo, dan snel die 24 weken voorbij en voor we het weten zijn de 40 weken voorbij! Zwanger zijn doet heel wat met je, zoiets bijzonders!
Hoi Minniemo, Het is voor mij zo herkenbaar. Ik heb in mei een curretage moeten ondergaan omdat het hartje van het vruchtje niet meer klopte.... 8 weken later weer ongesteld en de 2e ronde gelukkig weer raak! Maar wat ben ik nu toch bang dat het weer misgaat! Op 26 september hebben we onze eerste echo. Ben nu 6.3 wk (denk iets korter omdat ik altijd late eisprong heb) en de vorige keer is het vruchtje gestopt rond de 6 en een halve week. Bij alles wat je voelt denk je 'als het maar niet weer verkeerd gaat', maar ik besef me ook dat als het verkeerd gaat je er niks aan kan doen. Gelukkig hebben jullie een kloppend hartje gezien en hopelijk komen we allebei de eerste 12 weken en dan natuurlijk nog de 20 weken echo goed door!!
Helaas vandaag weer slecht nieuws gehoord.. Het hartje is waarschijnlijk een paar dagen na de goede echo gestopt met kloppen.. Het is zo niet eerlijk en zit op dit moment echt in een emotionele rollercoaster! Morgen ochtend weer terug naar het ziekenhuis voor een gesprek en waarschijnlijk dat ik morgen gelijk ga voor weer een curretage.. Gaat misschien allemaal erg snel, maar denk dat dit emotioneel en lichamelijk beter is. Vorige keer is de curretage mee gevallen.. Afwachten vind ik erg moeilijk en te zwaar en die pillen vind ik een heel eng idee.. Daarna gaan we kijken wat voor volgende stappen we moeten nemen en wat de mogelijkheden zijn qua onderzoeken enzo. Ik probeer hoop te blijven houden, maar wat wordt dit een zware tijd! Nikkei hopelijk voor jou straks wel goed nieuws!! Ik duim voor je!!
Ohhhh Minniemo, NEEEEEE! Dit is je grootste angst en dat wil je niet nog een keer meemaken! Ik kan me voorstellen dat je het zo snel mogelijk eruit wil hebben. Ik had dat ook bij mijn MA. Heeeeeel veeeeel sterkte in deze moeilijke tijd! Zo wordt het wel erg moeilijk maar ik duim voor jullie dat jullie hoop blijven houden en weer samen verder kunnen. Dikke kus
Minniemo, wat ontzettend erg voor jullie. Ik had zo gehoopt dat t goed zou blijven gaan. Ik snap wel dat je zo snel mogelijk weer verder wilt, hoop voor je dat t morgen gelijk kan. Heel veel sterkte meis, dikke knuffel.
Oh wat vreselijk zeg. Dit is echt niet leuk. Heel veel sterkte. Heb er geen woorden voor. digi knuffel.
Heel erg bedankt voor jullie fijne reacties. Op deze manier kun je het toch met andere delen. Ti's namelijk niet iets wat je aan de grote klok wil hangen en alleen met naaste familie en goede vrienden wil delen. Ben net thuis van de curretage. Tot nu toe is het mee gevallen al ben ik een wrak.. Ik ben moe en ben vooral in de war. Wat is er aan de hand? Hebben we gewoon 2x dikke pech gehad (wat ik natuurlijk hoop) of is er meer aan de hand. Over 4 weken weer op nacontrole bij de gyn en dan moeten we ook bloed prikken. Het lichaam zit zo raar in elkaar en kan je zo in de steek laten! Nogmaals bedankt en succes allemaal! Binnenkort vast een babyboom op het forum!