Na mijn vorige bevalling had ik een ingelijste zwart wit foto van mijn buik aan mijn man gegeven met een tekstje erbij om hem te bedanken voor alles wat hij tijdens de zwangerschap voor mij had gedaan. Ook heb ik hem toen een beeldje gegeven van een man, vrouw en kind. Het was een mooi en gelukkig moment. Nu wil ik hem eigenlijk wel weer iets geven (hij doet zoveel in huis en voor mijn dochter dat ik vind dat hij het wel weer verdient!). Maar ik ben nu even minder creatief en om nou met hetzelfde aan te komen vind ik ook niet zo leuk. Dat hoorde echt bij de bevalling van onze dochter. Wie van jullie heeft een leuke tip?
ik heb zijn armband achterovergedrukt en bij de juwelier daar de naam van onze dochter en geboortedatum in laten graveren. ff off-topic; waar heb jij dat beeldje met man,vrouw en kind vandaan gehaald?
Bij zo'n klein zaakje waar ik woon (niet bij een bekende keten ofzo). Ik liep er toevallig tegenaan. Het was zo'n winkel met grote posters/afbeeldingen, (schilderij)lijsten en kaarten.
Eh, niet direct na de bevalling. Geloof dat mijn man dat achteraf lastig vond omdat ik natuurlijk wel wat voor hem had. Hij heeft wel meteen na de bevalling zo'n boek besteld van Dikkie Dik met de namen van onze dochter en andere familieleden erin. Maar dat kon ie pas bestellen nadat we wisten welke naam ons kindje zou hebben.
Heb niet meteen ieds gekregen, maar met valentijnsdag heb ik een gouden hangertje gekregen(moerder en kind). Heb hem eigelijk niets gegeven, ja z'n dochter haha. Geintje, vind het eigelijk wel een leuk idee, kijken mischien krijgt hij deze keer wel ieds jessica
Ik heb gister een scheurkalender voor papa's gekocht. zodra ons kind geboren is krijgt hij elke dag tips en leuke weetjes. vond het wel een genig idee
Ik heb in het ziekenhuis een heel lief vaasje met bloemen gekregen. Staat nu nog, weliswaar ernstig verdroogd maar het blijft mooi. En de lieve schat belt net of ik het nieuwste boek van Ian Rankin al heb. Niet dus. Heerlijk lezen dit paasweekend!
Mijn ex kreeg na de geboorte een pakketje bierflesjes met op elke fles een letter. Er stond pappa. Dat doosje heeft hij nog steeds en de flesjes zijn nog steeds vol. Hij vond dat toen heel erg leuk!
hallo, dank je wel om even op mijn topic te reageren. bij deze een tip voor de man: misschien klinkt het een beetje gewoontjes maar het is specialer dan een vrouw zich kan bedenken.het feit dat de man in de zwangerschap niet veel meemaakt van de baby zoals een vrouw dat doed maakt het spaciaalste cadeau de geboorte van dochter of zoon wanneer je als vrouw je man er dan meteen bij betrekt dat is volgens mij het mooiste cadeua wat een man kan krijgen iets wat niet stuk kan iets wat niet vergeten wordt iets wat voor heel zijn leven een plaats krijgt in zijn hart iets wat hij kan liefhebben en iets wat liefde kan geven . toch is een materieel cadeau ook zeer leuk maar het mooiste geschenk blijft toch je zoontje of dochtertje groetjes kenny man van steffie
hmmm, dan zal ik wel een zeur zijn, maar ik schenk mijn man zijn dochter niet , die kregen we samen... wat ik wel vind is dat het voor een man dan allemaal tastbaarder wordt na de geboorte, maar een geschenk? mss ook weer een beetje wel
Ik vind van wel, jij schenkt toch het kindje het leven! Je hebt het samen gemaakt, maar dat is tot de bevalling ook het enige wat je samen met je man hebt gedaan, de rest doe je als vrouw eigenlijk alleen! Dan komt de bevalling, dat doe jij ook voor het grootste gedeelte, dus ja, jij poept het eruit zeg maar toch en dat kan je zien als dat jij het kindje schenkt aan je man (en jezelf natuurlijk)! En een geschenk is het zeker! Ik heb ook een bevallingscadeau gekregen! Na de eerste bevalling kreeg ik een ketting en een hanger met een Robijn erin en diamantjes, mijn oudste dochter heet Ruby (betekend robijn)! Na mijn tweede bevalling kreeg ik een ketting en een hanger met een Pink Mother of Pearls en diamantjes (een roze gladde parel, niet zo'n ronde hoor), mijn jongste dochter heet Megan (betekend parel)! Ik heb ze nu allebei aan één ketting hangen, zo draag ik mijn kindjes altijd op mijn hart!